Byråleder i JCP PRAD, Lars Eia Kirkholm og Administrerende direktør Kyrre Ufert Lømo, i Fenix Outdoor.

Fjällräven har funnet seg en norsk samarbeidspartner

– Lette etter et byrå som både forsto hvor merkevaren kommer fra, sier eier av Fjällräven.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Livsstilsmerker har alltid vært viktig for JCP, sier byråleder Lars Eia Kirkholm i en pressemelding.

Svenske Fjällräven har valgt PR- og reklamebyrået JCP PRAD som sin norske samarbeidspartner.

– Å få jobbe med merkevarer som mange har et tett og langt forhold til engasjerer alltid, og gir oss en god puls på hva nordmenn er opptatt av. Fjällräven er en merkevare som man trygt kan si er hel ved, og som forvalter en historie vi gleder oss til at enda flere skal få ta del i fremover, fortsetter han.

Administrerende direktør Kyrre Ufert Lømo i Fenix Outdoor, eier av Fjällräven, forteller at de lette etter et byrå som både forsto hvor merkevaren kommer fra, og samtidig kan bidra til å utvikle den på det norske markedet.

– JCP PRAD overbeviste oss med en grundighet og kreativ tilnærming der de benyttet hele verktøykassen innen kommunikasjon. Der skjer ekstremt mye spennende hos Fenix Outdoor og Fjällräven fremover, og vi er strålende fornøyd med å ha funnet riktig partner til å være med på dette.

Powered by Labrador CMS