Litt av gjengen i JCP PRAD med ny byråleder Lars Eia Kirkholm i front.

Ny byråleder i JCP PRAD: – En gjeng jeg er stolt av å lede

– Det er med stor entusiasme og mengder av energi jeg tar over roret, sier Lars Eia Kirkholm.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Lars Eia Kirkholm blir ny byråleder i JCP familiens PR- og reklamebyrå. Samtidig går seks ansatte inn på eiersiden, opplyser byrået i en pressemelding.

– Verdens beste kollegaer

–Vi er akkurat der vi skal være. Vi er et friskt pust iblant norske byråer som ikke er opptatt av hvilken «boks» løsningene våre havner i. For å si det rett ut er det ett fett hvilke virkemidler vi bruker -om det er PR, reklame eller content spiller ingen rolle, så lenge det funker, sier Kirkholm i meldingen.

–Dette vil vi fortsette med, det viser at løsningene våre fungerer, men det aller viktigste er at vi har de mest fornøyde kundene, noe vi har bevist to år på rad gjennom å ha vunnet konkurransen Årets reklamebyrå, forteller Eia Kirkholm.

Kirkholm går inn i sitt femte år i byrået, og har til nå vært ansvarlig for rådgiverleddet. Før det var han sentral i bygge opp byrået Retail House i Norge.

–Jeg kjenner denne gjengen veldig godt, og kan med hånden på hjertet si at jeg har verdens beste kollegaer. Det er en gjeng jeg er stolt av å lede og jeg gleder meg til å fortsette å bergta de fantastiske kundene våre -hver eneste dag. Det er med stor entusiasme og mengder av energi jeg tar over roret, sier han.

Ny eierstruktur

I meldingen opplyses det også om at hovedaksjonær JCP Event (Just Cruzin' Production) selger seg ned i JCP PRAD, og gir plass til seks nye partnere.

Selskapet eies nå av kreatør-duoen Victoria Allan og Christian Kruse, prosjektleder Camilla Hovind, Kreativ Leder Martin Pira, Lars Eia Kirkholm og konsernsjef Lars Terje Grorud. JCP Event beholder aksjemajoriteten i selskapet.

–JCP har lang tradisjon for å være partnereid. Nå var tiden inne for å få flere inn på eiersiden. Disse har over flere år bidratt sterkt til den suksessen vi opplever sammen med kundene våre. Tallene er ikke klare, men 2020 ser ut til å bli et rekordår for PRAD, noe vi er ekstremt stolte av å ha fått til, i alle fall i et så spesielt år, forteller konsernsjef Lars Terje Grorud og fortsetter:

– Jeg har jobbet tett med min navnebror over det siste året, du kan kalle det verdens lengste jobbintervju, og jeg er sikker på at enda flere kunder får gleden av å se hva som skjer når vi benytter hele vår PR- og reklame verktøykasse under hans ledelse.

JCP PRAD jobber i dag med PR, innholdsproduksjon og reklame for kunder som Zalando, Felleskjøpet, Helly Hansen, Røde Kors, Storytel, Redningsselskapet, LeasePlan og Findus.

JCP-familien består av JCP Event, JCP Travel, JCP Arena og JCP PRAD. Kommunikasjonshuset teller i dag totalt 80 ansatte i Norge.

Powered by Labrador CMS