Øverst fra venstre: Erik Bjørdal, Susann Bye, Christian Westby, Fredrik Hagnes, Malin Aarud, Sondre Rolandsen, Håvard Zahl, Kjetil Baksaas og Fridtjof Dahl

Journey Agency ansatt tolv nye i år

Nå må de utvide kontorene.

Publisert Sist oppdatert

– Journey har hatt noen solide år med vekst og vi har ambisjoner om å vokse mer, spesielt med den nordiske satsingen vår. Vi så oss derfor nødt til å øke antall kvadratmeter kontorplass. Vi har et mål om å bli et av de ledende uavhengige digitalbyråene og posisjonerer oss for dette nå.

Det sier Malin Maarud (COO) som er i spissen for den nye ledergruppen i en pressemelding.

Med seg har hun Petter Høie som CCO og Tormod Olsen som Head of Business Development.

Journey Agency er et full-service digitalbyrå med kontorer på Skøyen i Oslo og Stockholm.

Avdelingene i byrået driver blant annet med design, utvikling, salg, forretningsutvikling, SEO, innhold og betalt annonsering.

– Det skjer mye spennende hos oss nå. Vi har fått på plass flere seniorressurser og jobber med å legge til rette strategisk og operasjonelt for videre vekst. Vår viktigste oppgave blir å videreutvikle Journey som selskap og sikre at kundene våre får leveranser av ypperste klasse, sier Maarud.

Med 12 nyankomne ansikter siden starten av 2022 har det også dukket opp et behov for mer plass å boltre seg på.

Siden slutten av juni har håndverkere pusset opp sjuende etasje og montert trapp opp til Journeys 8. etasje.

Den største nyheten på utviklersiden er at Sondre Rolandsen har tatt rollen som Technical Operations Manager.

– Vårt mål er å fortsette vekstreisen vi er på, vi ønsker å bli det prefererte byrået for kunder i vekst med fokus på e-cornerne, samt å bli et av de beste uavhengige digitale byråene i Norden, avslutter Maarud.

Powered by Labrador CMS