Fra venstre: Fam Viggen, Randi Versto Kaasa, Stine Pernille Kjos, Kent Jonas Trinborg, Beate Patay, Tone Angsund, Bjørnar Skogheim, Martine Bakkeng.

Trigger og 4H inngår samarbeid

Den frivillige barne- og ungdomsorganisasjonen 4H Norge skal gjøre seg attraktiv for nye generasjoner, og med seg på laget har de fått Trigger.

Publisert Sist oppdatert

4H Norge har vært på jakt etter en ny samarbeidspartner som kan hjelpe dem med å tydeliggjøre hvem og hva de skal være. Valget falt på Trigger, som allerede er i gang med strategiarbeidet.

Det kommer fram i en pressemelding.

– 4H er en stor og mangfoldig organisasjon, som fremover skal spisse seg i kommunikasjonen. Vi så etter et byrå som kan hjelpe oss å prioritere og få ut det beste i 4H. Samtidig opplever vi at Trigger har et ekte engasjement for saken. Vi gleder oss stort til å vokse og synliggjøre 4H sammen med Trigger, sier Randi Versto Kaasa, generalsekretær i 4H.

Et meningsfylt arbeid

– Å få jobbe med en organisasjon som er med på å gi barn mestringsfølelse og bygge dem til gode mennesker, er et svært meningsfylt arbeid som treffer meg midt i hjertet. Jeg er selv en travel tobarnsmor som ønsker å aktivisere barna mine med kule aktiviteter vekk fra skjermen, og helst i naturen. Det er så fint at det finnes et tilbud med så mange aktiviteter der det er plass til alle. Det må enda flere få øynene opp for, sier ansvarlig for den nye kunden i Trigger, konsulent Tone Angsund.

Arbeidet innebærer strategiarbeid og merkevareplattform med fokus på identitet, målgrupper og innholdet i organisasjonen – og skal resultere i en kampanje. Trigger begir seg ut i oppdraget med stor iver.

– Etter å ha blitt bedre kjent med organisasjon er det ikke noe tvil om hvilket positivt bidrag de har på folk og samfunn, så vi gleder oss til å fortsette arbeidet med å gjøre 4H til et enda mer attraktivt tilbud for foreldre og barn, sier Angsund.

Powered by Labrador CMS