Amin Dahir Addow er godt i gang i stillingen som kommersiell utvikler og Amber Sophia Rupani starter som produktansvarlig for i slutten av mars.

Aller Media styrker laget på innovasjon og content

Henter inn Amin Dahir Addow og Amber Sophia Rupani.

Publisert Sist oppdatert

Aller Media skal videreutvikle produktene i kommersiell avdeling og styrker områdene innenfor innovasjon og content med to nye ansettelser.

Amin Dahir Addow begynte i ny stilling i avdeling for innovasjon og annonseprodukter 23. januar, som kommersiell utvikler. Rollen Han bidrar med innsikt og teknisk implementasjon av avdelingens strategiske mål, og skal være et bindeledd mellom B2B og Tech & Data.

– Vi er veldig glade for å ha fått Amin på laget! Som kommersiell utvikler styrker Amin oss ytterligere innenfor det tekniske aspektet og vi er bedre rustet til å fortsette satsingen på nye produkter og løsninger, sier leder for innovasjon og annonseprodukter i Aller Media, Martin Meiner.

Det kommer fram i en pressemelding.

Addow har erfaring som teknolog, blant annet fra PwC og Sopra Steria. Det siste året har han jobbet selvstendig og drevet med alt fra design og nettsideutvikling, til infrastruktur for startups og mindre selskap.

– Jeg er genuint opptatt av hvordan teknologi kan gjøre verden til et bedre sted. Først og fremst for samfunnet og deretter for kunder. Aller Media er ledende innenfor adTech og derfor har jeg nok havnet på riktig plass for mine ambisjoner.

Stryker salget av content

Aller Media forsetter sin satsning og styrker salget av content ytterligere, og har derfor hentet inn Amber Sophia Rupani. Hun går inn i rollen som produktansvarlig for content – etter halvannet år som innholdsprodusent i kommersiell avdeling.

– Aller Media har en verktøykasse jeg gleder meg til å både utfordre og eksperimentere med. Content marketing er et felt som er under stadig utvikling, og derfor er vi alltid nødt til å tenke nytt og fremover for kundene våre, sier Rupani.

De siste årene har hun opparbeidet seg erfaring fra content marketing fra flere felt, og jobbet med innhold og strategier på ulike flater. Hun har også en bachelorgrad i kreativ markedskommunikasjon fra Høyskolen Kristiania.

– Amber er et ungt talent med den unike kombinasjonen dyp innsikt og bred kompetanse i fagområdet content. Samtidig har hun har noe salgserfaring og er sulten på å lykkes i rollen. Ansettelsen kommer til å styrke salgsarbeidet vårt på dette forretningsområdet betydelig. Vi er stolte over å få Amber med på laget, sier salgssjef for produkt, Katrine Torkildsby-Reine.

Rupani begynner i rollen som produktansvarlig i Aller Media 27. mars.



Powered by Labrador CMS