Aller Media styrker laget på innovasjon og content Henter inn Amin Dahir Addow og Amber Sophia Rupani.
Footprint henter Orklas bærekraftssjef – Kombinasjonen av deres kompetanse, engasjement og arbeidsmiljø var det som gjorde at jeg valgte å bli en del av Footprint-gjengen, sier Johanne Kjuus.
Verdens beste regel: «Ingen av oss forventer svar etter kl 16» «Hvor ofte har du svart på en e-post utenfor arbeidstid, fordi du føler du «må»? Eller kjent at skyldfølelsen kryper seg innpå deg hvis du lar være å svare frem til neste arbeidsdag?», skriver Camilla Mjøen Lien.
Lise Komnæs Jæger er ny markedssjef i Fjord Line Hun har tidligere jobbet i konsulentfirmaet Sopra Steria.
Sopra Steria utvider og spesialiserer markeds- og kommunikasjonsavdelingen med fire nye – Vi som avdeling ønsker stadig å utvikle oss – og med nye kolleger får vi inn nye perspektiver og øyne, sier markeds- og kommunikasjonsdirektør i Sopra Steria, Kristin Blix-Elton.
Guy Kiddey valgte å forlate Footprint rett etter at sammenslåingen med Sopra Steria ble kjent – Blir vanskelig å holde på de prinsippene som er viktige for Footprint.
Footprint og Sopra Steria slår seg sammen Sammen har de en ambisjon om å bli ledende på bærekraftsrådgivning i Norge.
Netlife smeller til med sju nye kollegaer Nye designere, innholdsrådgivere, teknologer og produktledere på vei inn til Netlife.
Erik Eskedal blir leder for Sopra Sterias satsing på digital markedsføring i Oslo Skal lære av Bergen.
Slik klarte Labs å få flere nordmenn til å bli glade i melk Fortalte om hvordan de lykkes på Social Media Days.
Skaper Skandinavias største design- og innovasjonsmiljø – Jeg kunne ikke forestille meg noe bedre sted å videreutvikle det vi synes er verdens beste arbeidsplass for kreative mennesker, sier EGGS-sjefen.
Ingrid er digital markedsfører på dagen og toppfotballspiller på kvelden Her kan du lese om hvordan hun hadde da hun var fotballproff i Liverpool og skrev masteroppgave samtidig.
Kommunikasjonssjefen i Sopra Steria: – Han er en mester på kommunikasjon Røper hva og hvem som imponerer henne mest, og hvordan personlige videomeldinger som «Takk Kari», gjør at det svinger på kontoret.
– For flere ansatte er dette en viktig del av deres identitet, og derfor noe vi trengte å adressere på arbeidsplassen – Vi vil bidra til å utvikle en arbeidsplass der vi alle, uavhengig av legning og kjønnsidentitet føler tilhørighet, trygghet, anerkjennelse, og blir verdsatt
Sopra Steria arrangerte escape room og digital festival for sine egne medarbeidere - nå får de pris – Å vinne i denne kategorien er en kjempemotivasjon i arbeidet vårt videre, sier Markeds- og kommunikasjonsdirektør i Sopra Steria, Skandinavia.
Slik fikk Storebrand flere til å få med seg internkommunikasjonen Koronakrise og hjemmekontor har ført til økt fokus på internkommunikasjon. KOM24 har sjekket hvordan et knippe bedrifter kommuniserer med sine ansatte.