Når innsamling på Facebook nå stenger, er det på tide å ta innhold på nett på alvor! «At Facebook nå stopper innsamlinger tvinger fram et viktig og nødvendig fokus på hvilket innhold organisasjoner lager. », skriver Julia Edin.
Ny digital designer på plass i Fasett Mattia Carletti er ansatt som digital designer og digital lead i Fasett.
Heikki Eidsvoll Holmås går til Sopra Steria Footprint Får ansvar for politikkutvikling og strategisk rådgiving.
Konsulentselskapet får ny Norgessjef Konsulentveteraner med felles fortid fra PwC møtes i Curamando når Tonje Berg hentes for å lede kontoret i Norge.
EGGS og Sopra Steria Creative slår seg sammen EGGS Design blir en fullintegrert del av Sopra Steria når de nå slår seg sammen med konsulenthusets egen innovasjons- og designavdeling, Creative.
Bærekraftskommunikasjon er altfor kjedelig! «Hvorfor skal folk bry seg om bærekraft når så å si alt av bærekraftskommunikasjon som dunkes ut er dørgende kjedelig?», skriver Helge Skivenes.
Joachim Svela er ny kreativ leder i Sopra Steria – Jeg elsker å bygge ting, og det å bygge kreative miljøer er det ultimate designoppdraget.
Bærekraftskommunikasjon: – Et spørsmål om troverdighet Flere undersøkelser viser at folks tillit til bærekraftskommunikasjon er svært lav.
Megan kåret til årets fagperson: Slik jobber hun med employer branding Får prisen for sitt arbeid med employer branding for Sopra Steria.
Disse sikret seg priser i Sponsor- og Eventprisen JCP kunne juble over gull i to kategorier: – Den skyhøye konkurransen i alle kategorier er den motivasjonen vi trenger for å strekke oss det lille ekstra hver dag.
Julia Edin går fra Dekode til Sopra Steria – blir kreativ leder for innholdsdesign – Innholdsdesign burde være en selvfølgelighet i ethvert digitalprosjekt og det vil jeg synliggjøre.
JCP Event til topps i Cannes - vant pris i Heavent Awards – Nå kan slå fast at vi definitivt er blant Europas beste, og best i denne kategorien.
Aller Media styrker laget på innovasjon og content Henter inn Amin Dahir Addow og Amber Sophia Rupani.
Footprint henter Orklas bærekraftssjef – Kombinasjonen av deres kompetanse, engasjement og arbeidsmiljø var det som gjorde at jeg valgte å bli en del av Footprint-gjengen, sier Johanne Kjuus.
Verdens beste regel: «Ingen av oss forventer svar etter kl 16» «Hvor ofte har du svart på en e-post utenfor arbeidstid, fordi du føler du «må»? Eller kjent at skyldfølelsen kryper seg innpå deg hvis du lar være å svare frem til neste arbeidsdag?», skriver Camilla Mjøen Lien.
Lise Komnæs Jæger er ny markedssjef i Fjord Line Hun har tidligere jobbet i konsulentfirmaet Sopra Steria.
Sopra Steria utvider og spesialiserer markeds- og kommunikasjonsavdelingen med fire nye – Vi som avdeling ønsker stadig å utvikle oss – og med nye kolleger får vi inn nye perspektiver og øyne, sier markeds- og kommunikasjonsdirektør i Sopra Steria, Kristin Blix-Elton.