Bærekraftskommunikasjon er altfor kjedelig! «Hvorfor skal folk bry seg om bærekraft når så å si alt av bærekraftskommunikasjon som dunkes ut er dørgende kjedelig?», skriver Helge Skivenes.
Joachim Svela er ny kreativ leder i Sopra Steria – Jeg elsker å bygge ting, og det å bygge kreative miljøer er det ultimate designoppdraget.
Bærekraftskommunikasjon: – Et spørsmål om troverdighet Flere undersøkelser viser at folks tillit til bærekraftskommunikasjon er svært lav.
Megan kåret til årets fagperson: Slik jobber hun med employer branding Får prisen for sitt arbeid med employer branding for Sopra Steria.
Disse sikret seg priser i Sponsor- og Eventprisen JCP kunne juble over gull i to kategorier: – Den skyhøye konkurransen i alle kategorier er den motivasjonen vi trenger for å strekke oss det lille ekstra hver dag.
Julia Edin går fra Dekode til Sopra Steria – blir kreativ leder for innholdsdesign – Innholdsdesign burde være en selvfølgelighet i ethvert digitalprosjekt og det vil jeg synliggjøre.
JCP Event til topps i Cannes - vant pris i Heavent Awards – Nå kan slå fast at vi definitivt er blant Europas beste, og best i denne kategorien.
Aller Media styrker laget på innovasjon og content Henter inn Amin Dahir Addow og Amber Sophia Rupani.
Footprint henter Orklas bærekraftssjef – Kombinasjonen av deres kompetanse, engasjement og arbeidsmiljø var det som gjorde at jeg valgte å bli en del av Footprint-gjengen, sier Johanne Kjuus.
Verdens beste regel: «Ingen av oss forventer svar etter kl 16» «Hvor ofte har du svart på en e-post utenfor arbeidstid, fordi du føler du «må»? Eller kjent at skyldfølelsen kryper seg innpå deg hvis du lar være å svare frem til neste arbeidsdag?», skriver Camilla Mjøen Lien.
Lise Komnæs Jæger er ny markedssjef i Fjord Line Hun har tidligere jobbet i konsulentfirmaet Sopra Steria.
Sopra Steria utvider og spesialiserer markeds- og kommunikasjonsavdelingen med fire nye – Vi som avdeling ønsker stadig å utvikle oss – og med nye kolleger får vi inn nye perspektiver og øyne, sier markeds- og kommunikasjonsdirektør i Sopra Steria, Kristin Blix-Elton.
Guy Kiddey valgte å forlate Footprint rett etter at sammenslåingen med Sopra Steria ble kjent – Blir vanskelig å holde på de prinsippene som er viktige for Footprint.
Footprint og Sopra Steria slår seg sammen Sammen har de en ambisjon om å bli ledende på bærekraftsrådgivning i Norge.
Netlife smeller til med sju nye kollegaer Nye designere, innholdsrådgivere, teknologer og produktledere på vei inn til Netlife.
Erik Eskedal blir leder for Sopra Sterias satsing på digital markedsføring i Oslo Skal lære av Bergen.
Slik klarte Labs å få flere nordmenn til å bli glade i melk Fortalte om hvordan de lykkes på Social Media Days.