Nytt Ring 2 stunt: Lyser ut ledig plass på julebordet på anbud Ring 2 har sagt de vil ha humøret tilbake i bransjen. Nå er de i gang med et nytt stunt.
50 år siden «en trussel mot personlig frihet» ble påbudt Volvo, Trygg Trafikk og Ring 2 markerer bilbeltepåbudets jubileum med kampanje som belyser historisk motstand.
Reklamefolk om nedslående funn: – Sparker inn en åpen låvedør Har reklame blitt kjedeligere og mindre følelsesladd? Torny Hesle og Alexander Gjersøe deler sine tanker.
Tar et oppgjør med reklame-nostalgi:– Alt var faktisk ikke bedre før Podkasten «Ny brief!» er tilbake med ny sesong, og i en av høstens første episoder tar Ring 2-duoen Alexander Gjersøe og Per Kristian Voss Halvorsen et oppgjør med holdningene om at alt var bedre før.
Høyre avviser slagord-kritikk: – Har liten verdi Høyres kommunikasjonsstrategi og valg av slagord ble kritisert underveis i valgkampen. Kriseresultatet gjør at de må tenke annerledes, mener Per Kristian Voss Halvorsen.
– Vi kan ikke bidra til å grave vår egen grav Simen Braathen i Brunch savnet å jobbe på pitcher. Bransjekollegaene er mer lunkne.
Ring 2 setter farge på Los Tacos Reklame- og designbyrået Ring 2 har dekorert veggene i flere av Los Tacos-restaurantene i Oslo og resten av landet.
Bruker kjendiser for å få folk til å sjekke hørselen sin Tar initiativ til en nasjonal hørselsdugnad.
Krogsveen har valgt Ring 2 som ny byråpartner Etter konkurranse med fire byråer har eiendomsmegleren valgt Ring 2 som sin nye strategiske og kreative partner.
Bytter navn og lanserer ny profilfilm i samarbeid med Ring2 Hørselhemmedes Landsforbund har fått nytt navn og heter nå Hørselsforbundet.
TRYs Zalo-annonse hylles: – Det er faktisk ingenting med denne kampanjen som ikke er bra – I en aktuell periode hvor vi har sett KI -annonsen som både er ræl, slurvete og dørgende kjedelig, er det deilig å se at menneskelig kreativitet spiser KI-generert kreativitet til frokost.
– Den bobler av kreativt overskudd! Tre jobber fra den siste tiden blir trukket fram og får fortjent heder av bransjekollegaer.
Har flyttet til sentrum og nå vil de bruke de neste årene på å vokse – Vi skal ikke ta valg for å vokse, vi skal vokse som en konsekvens av de valgene vi tar.
Reklamebyrå prøvde å få bygd til å skifte navn i stunt Ring 2 ville endre navn fra Lakselv til «Elv» for å sette villaksen i fokus.
VVS Fagmann velger Ring 2 som samarbeidspartner Etter en pitchrunde før jul har VVS Fagmann valgt reklamebyrået Ring 2 som sin nye samarbeidspartner.