– Me møtes på Finse!

FINN lanserer ærlig reklame-kampanje

– Vi syns det er tøft av FINN å ville snakke om et av sine svake punkter.

Publisert

– Vi er en av landets best likte merkevarer, men har jo noen mangler som alle andre. Og er det noe vi vet folk ikke elsker med FINN så er det alle meldingene man må jobbe seg gjennom. Pruting, avtaler som ikke overholdes og merkelige misforståelser, forteller markedssjef Hanne Lill Johnsen i en pressemelding.

Nå kommer FINN med en ærlig reklame-kampanje om hvor masete kjøp og salg kan være.

Konseptet er «Fiks ferdig - meldingsfri handel». En funksjon som i korte trekk gjør det å kjøpe brukt veldig likt som det å kjøpe nytt.

Allerede nå er det over 500 000 annonser ute med muligheten for å handle tingene «Fiks ferdig». Vi får feedback fra både kjøpere og selgere på at dette er en funksjon de virkelig elsker, sier Johnsen.

Reklamefilmene er produsert av Morgenstern.

– Vi syns det er tøft av FINN å ville snakke om et av sine svake punkter. Også er det jo litt deilig og kunne signere med løsningen til slutt, avslutter kreatørene bak kampanjen, Anders Muurman Holm og Sebastian Prestø.

Powered by Labrador CMS