PÅSKEPRATEN:

Silje hyller Tines beslutning og lurer på hvor det ble av Q-meieriene

– Makan til redaksjonell omtale skal du lete lenge etter!

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

KOM24 har stilt fem spørsmål til en rekke folk i kommunikasjonsbransjen om hva de skal gjøre denne påsken, hva de vil vil anbefale andre å kose seg med denne påsken og hva som er det morsomste de har opplevd på jobben.

I dag er det Silje Ulveseth, i Apriil PR, som svarer på påskepraten.

– Hva skal du gjøre denne påsken?

– I påsken skal jeg være hjemme sammen med familien på Ulveset. Det blir garantert like koselig som i fjor. Vi skal brenne bål, spise god mat, gomle godteri og kanskje ta noen småturer i Øygarden.

– Hvilke medier/serier/podkaster/innhold vil du anbefale andre å konsumere i påsken?

– «True Detective» på HBO er perfekt påskekrim. Regner med at de fleste har sett «Exit» nå? Podcasten «Sånn er du» leverer alltid.

– Tine har fått kjeft etter at de i år har valgt å droppe påskekrimmen på melkekartongen, til fordel for et digitalt påskeunivers. Hva tenker du om det?

– Jeg tenker det var smart. Makan til redaksjonell omtale skal du lete lenge etter! Du vet ikke hva du har før du har mistet det … Tine har klart å skape en påsketradisjon som kundene elsker og nå savner sårt. Hvor gull er ikke det? Hvis påskekrimmen kommer tilbake på melkekartongen til neste år, får de jo bare enda mer pressedekning. Det store spørsmålet er: Hvorfor benytter ikke Q-Meieriene sjansen til å servere oss kartongkrim i påsken? Og hvem har sagt at påskekrimmen kun er forbeholdt melken?

– Hva er det morsomste du har opplevd på jobb?

– Å jobbe med kollega Trond Albert Skjelbred. For en gøy type! Vi har mange prosjekter sammen og masse spennende planer framover. Jeg ser spesielt frem til å være bidragsyter i kurset «retorikk for toppledere», som arrangeres av Trond og retorikkprofessor Jens E. Kjeldsen.

– Hvordan blir resten av kommunikasjonsåret?

– Spåkula mi sier at det blir helt rått når korona slipper taket. Heldigvis er det mange positive signaler i dagens marked. Vi kan ikke slutte å kommunisere selv om det er en pandemi.

Powered by Labrador CMS