Aftenbladet med frekt annonsestunt etter seriegullet Høytflyvende rogalendinger med frekt annonsestunt hos storebror i Bergen.
Hyllest til Salgs- og reklameforeningen i Bergen! «Personlig har jeg alltid hevdet at noe av det mest fornuftige jeg gjorde etter endt teoretisk utdannelse, var å melde meg inn i SRF», skriver Ola Hiis Bergh i denne hyllesten av 100-årsjubilanten SRF Bergen.
itslearning med filmatisk merkevareløft – Med over 25 års erfaring i et marked i stadig endring, er vi stolte av å bygge videre på historien vår samtidig som vi ser fremover.
Rory Sutherland til KOM24: – Markedsførere er elendige til å markedsføre markedsføring Rory Sutherland i Ogilvy langer ut mot bransjens egen selvforståelse: – Vi har latt finansfolka definere verdien vår. Det er en katastrofe.
Tre byråer samler seg under samme tak: – Vi må svare på skiftet i bransjen Tre mindre byråer i Bergen gjør nå et løft for å kunne ta på seg større jobber.
– Byråenes forretningsmodell er død Reklamebransjen sliter med både troverdighet og manglende inntekter. Imens skjer det store ting i Bergen.
– Før var du som en gud i Bergen da du var styreleder i SRF Fredag feiret Salgs- og reklameforeningen i Bergen seg selv. Herman Friele fikk selvsagt pris.
Kom.avdelinga på Haukeland blir heidra med kommunikasjonspris Vert heidra for sitt arbeid med NRK og tv-serien Barnesjukehuset.
Susanne Svendsen er tilbake som byråleder: – Det er en enorm frihetsfølelse Skal lede storsatsing fra Bergen. Men innrømmer at det siste året har vært blytungt.
På tre år har Apriil Reklame tapt nesten 13 millioner kroner De dårlige tallene fortsetter i Bergens største reklamebyrå, som må innse at det også blir et fjerde år med underskudd.
Apriil PR fyller 25 år – fikk klage på at de feiret for kjedelig Da Apriil PR feiret 25-årsdagen sin nylig, fikk de kjeft for å være for måteholdne. – Husk at PR står for På Restaurant!
Norske kommuner tause om kutt i kom-avdelinger De fleste av landets største kommuner unngår å snakke om eventuelle kutt i kom-avdelingene.
Håper å redde liv med denne kampanjen Etter flere alvorlige hendelser langs Bybanen i Bergen har Skyss, Bybanen og Tide gått sammen om en ny holdningskampanje.
Nå vil også Bergen ha byreklame – kan gi inntekter på 80 millioner i året Byrådet i Bergen trenger nye inntekter. Utendørs-selskapene gleder seg til å bli synlige i landets nest største by. Opposisjonen raser.