Uro i byrået: Flere slutter i Apriil Reklame & Design Det kriserammede byrået har vært gjennom nedbemanninger og permitteringer. Nå slutter flere i byrået.
Eventsjefen i Apriil slutter og bytter bransje – Med min bakgrunn innen salg, marked og media, sammen med omfattende styreerfaring, ønsker jeg å bidra til en strategisk støtte for bedriftene vi samarbeider med, forklarer Harold Sletten.
Nye permitteringsrunder i Apriil reklame & design I vinter måtte de kutte stillinger, nå må de permittere.
Fra Kruse Larsen til politikken: Derfor vil Jacob Mæhle bli byråd i Bergen Særlig ett grep fra hans tidligere jobb blir viktig når Jacob Mæhle skal få kontroll på økonomien i Bergen.
Synlighet begynner høsten med elleve nyansettelser Har aldri hatt så mange søkere til ledige jobber før.
Brann snudde fra katastrofe til seiersraid: Slik har markedsavdelingen ridd suksessbølgen – Det er supporterne vi kan takke.
BT: Nå får Kruse Larsen-rådgiveren endelig bli finansbyråd i Bergen Konen må flytte hjem til Bergen for at Jacob Mæhle skal bli finansbyråd i Bergen.
Kritisk til Bergen-ansettelse: – Merkelig Bergens nye kommunikasjonsdirektør fikk jobben fordi han hadde rett på stillingen. Arbeidslivsadvokat Lars Kristian Nørgaard stiller spørsmål ved ansettelsen.
Toppstillingen ble ikke utlyst - slik forklarer de ansettelsen Bergen kommune har fått ny kommunikasjonsdirektør, uten at noen fikk søke på stillingen.
Kruse Larsen-rådgiver blir ny finansråd i Bergen Jacob Mæhle (31) er utnevnt til ny finansbyråd i Bergen, og nyheten ble offentliggjort av byrådsleder Christine Meyer på en pressekonferanse torsdag.
Han er ny kom-direktør i Bergen Harm-Christian Tolden blir ny kommunikasjonsdirektør for Bergen kommune, ansatt ved Seksjon kommunikasjon i Byrådsleders avdeling.
Dette er Schibsteds oppskrift på en vellykket kampanje Delte vinneroppskriften på konferanse i Bergen.
Serievinneren i Cannes med nådeløs dom: – Norske byrå har så mange muligheter, men gjør så lite ut av det – Det som er modig er å konsekvent tenne fyr på sine egne penger gjennom å være en av de 89 prosentene som lager reklame ingen ser