Håper å redde liv med denne kampanjen Etter flere alvorlige hendelser langs Bybanen i Bergen har Skyss, Bybanen og Tide gått sammen om en ny holdningskampanje.
Nå vil også Bergen ha byreklame – kan gi inntekter på 80 millioner i året Byrådet i Bergen trenger nye inntekter. Utendørs-selskapene gleder seg til å bli synlige i landets nest største by. Opposisjonen raser.
Drømmer om starte Norges SXSW i disse lokalene Etter et tøft 2024 har Sølvrev store ambisjoner og satser på egen konferanse og tror på rekordresultat i 2025.
Gunvar Wie blir ny markedsdirektør i Seaborn Etter snart 10 år i ulike roller i Norges sjømatråd takker Gunvar Wie (46) for seg.
Nå lanserer FotMob nytt markedsføringskonsept – Fokuset vårt er hvordan kan vi skille oss ut og skape små ting som folk husker og på den måten antar vi at vi tjener det inn på et eller annet tidspunkt.
Nå skal hun gjøre Fjordkraft tydeligere: – Vi vet hvor vi skal Fjordkraft tar store grep på markedssiden. Nå vil landets største strømleverandør bli mer synlig.
Sparebanken Norge og Brann med draktstunt Sammen med Sportsklubben Brann og Bryne Fotballklubb har Sparebanken Norge gjort noe unikt med årets nye drakter.
Kjendiser og gøye stunts hjalp dem å nå 100 mill. nedlastinger Slik klarte de å bli verdens største app under fotball-VM.
Nå har Surfs lansert sin visuelle identitet Som navnet antyder henter de inspirasjon fra surfingens verden.
Nonspace etter smell og permitteringer: – Vi er ikke bare et designbyrå – Det vi ser vokser mest er når kunder tenker helhetlig på design, kommunikasjon og teknologi som en helhet.
Kuben er i gang: Se alle vinnerene fra Bergens viktigste prisfest Klarer Apriil å følge opp fjorårets storeslem?
Inntektene stupte i 2024 – men nå tjener de penger TRE har vært gjennom tøffe år. Nå tar de nye grep for å utnytte lokalene sine bedre.
Apriil-bråket: Må flere turer i retten i vår Det er ikke bare Susanne Svendsen som tar byrået til retten.