Øverst fra venstre: Petter Herming, Jenny Fisher Toivo (Samsung), Elin Axelsson (Samsung), Bente Kvam Kristoffersen, Louise Gustafsson (Samsung), Marthe Helmers Pedersen, Jorunn Tamara Javenes, Johanna Fredriksson (Samsung), Chris Allan Simonsen, Eystein Molland Norderval, Henning Hammer Torp og Emma Raud.

Trigger kapret Samsung

– Å vinne dette oppdraget gjør meg stolt.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

I fjor høst startet teknologigiganten Samsung Nordics jakten på sitt nye byrå. I en pressemelding torsdag opplyses det om at Trigger vant oppdraget.

– Samsung Nordics er et veldig spennende selskap. Visjonen deres om å bruke innovasjon og teknologi for å lette folks hverdag, er noe som inspirerer oss, og vi gleder oss veldig til å komme i gang med samarbeidet, sier daglig leder i Trigger Bente Kvam Kristoffersen i meldingen.

Oppdraget omfatter kommunikasjon for Samsung Electronics Nordics mot både B2B- og B2C-markedet, i samtlige produktkategorier og for merkevarekommunikasjon.

Elin Axelsson, PR- og kommunikasjonsansvarlig i Samsung, er fornøyd med utfallet.

– Trigger har vist stor forståelse for vår virksomhet og har hatt innovative ideer rundt kommunikasjonsmulighetene våre. De er på et høyt strategisk og kreativt nivå som passer vår visjon og merkevare, sier Axelsson, PR.

Kundeansvarlig Petter Hermin i Trigger sier han er stolt over å få denne avtalen i havn.

– Det har vært et år med mange utfordringer og usikkerhet, så det å vinne dette oppdraget gjør meg stolt av byrået, og motivert for et spennende 2021 som ligger foran oss, sier han i samme melding.

Tidligere er det Geelmuyden Kiese som har jobbet med Samsung. Samarbeidet mellom Samsung Nordics og Trigger starter nå i mars 2021.

Powered by Labrador CMS