Fra venstre: Adina Broady Aasebø, Henriette Danckert-Gram, Kristian Dalen, Berit Wattne, Madeleine Røsnes, Caroline Korsvoll, Gjermund Glesnes og Isabelle Gresvig

Cloud Media bytter navn

– Det siste halvåret har vi jobbet med å tydeliggjøre posisjonen vår som et contentbyrå.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Cloud Media går de inn i det nye året som Core Content, opplyses det om i en pressemelding.

– Vi har alltid hatt som mål å levere treffsikkert innhold, og det siste halvåret har vi jobbet med å tydeliggjøre posisjonen vår som et contentbyrå med fokus på innsikt. Vi ønsker nettopp å treffe kjernen når vi tilnærmer oss kunder, oppgaver, strategier og uttak. Det betyr å forstå kjernen i kundenes forretning og kjernen av innsikten som trengs for å lykkes, sier daglig leder i Core Content, Berit Wattne.

Ny visuell profil

Daglig leder i Core Content, Berit Wattne

Nytt navn krever også en ny visuell profil. Core Contens art director, Kristian Dalen, startet i jobben i august, og kastet seg over den nye visuelle profilen.

Ny fargepalett, nye fonter og nytt design på alt fra nettsider til presentasjoner, er nå rullet ut.

– Selv om vi har nytt navn og nytt utseende, lever vi fortsatt etter vår visjon «Vi gjør deg god». Vi strekker oss fortsatt litt ekstra for å gjøre kundene våre enda bedre ved å hjelpe dem med å treffe blink gjennom innsikt, innhold eller med performance, sier Wattne.

Les også: «Cloud Media smiler - har fått nye kunder og positiv resultatutvikling»

– Mulig å vokse

I meldingen opplyses det om at Core Content ligger an til å levere resultater langt over forventning for 2. halvår av 2020.

– Det er imponerende, og et sikkert tegn på at vi sammen tok et riktig valg om hvem vi skal være, og ikke være, i fremtiden. I Core Content har vi en sterk kultur, og i kjernen av alle gode virksomheter, er nettopp en sterk kultur avgjørende. En sterk kultur er selve fundamentet alt bygger på, og en helt avgjørende faktor for å lykkes. For å etablere, og beholde, en god kultur på arbeidsplassen, er gjensidig tillit en grunnleggende verdi. Med trivsel og gjensidig tillit, skapes det en kultur der det er mulig å vokse, og lov å feile. I tillegg til å ha en gjeng med skarpe hoder med på laget, er dette en av årsakene til at vi lykkes, sier Wattne.

– Vi er selvsagt også veldig stolte av å være en del av Story House Egmont, og ser lyst på 2021, avslutter hun.

Powered by Labrador CMS