Tar med seg kunnskap.

Vokser i Sverige og Finland - nå kommer de til Norge

Har alt åpnet dørene.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Bluebird har svært spennende visjoner og et fokus på digital og tech som jeg anser som viktig og riktig satsning fremover, sier Erik Thorsen, som forlater Reprise Digital for å slutte seg til Bluebird.

Det er han som skal lede Bluebird Medias satsing på det norske markedet. Bluebirds første kontor i Norge åpnet dørene i Oslo den 1. august.

– Jeg har jobbet i ti år i et tradisjonelt mediebyrå og har lært meg mye om bransjen. Den kunnskapen tar jeg med meg til Bluebird, sier han.

Digitalbyrået Bluebird Media ble grunnlagt i begynnelsen av 2018 av Magnus Dahlquist, Henry Mäkelä og Patrik Segersven som alle har en mangeårig erfaring i bransjen. Idag har Bluebird vokst til 46 medarbeidere. Selskapet har kontorer i Stockholm, Helsinki og Oslo og har en årlig byråomsetning på rundt 55 millioner svenske kroner.

Bluebird har kunder som Nordic Choice Hotels, KICKS, Byggmax og Kitchentime.

Powered by Labrador CMS