Sopps lanserer for første gang en merkevarekampanje.
Sopps lanserer for første gang en merkevarekampanje.

Lanserer sin første merkevarekampanje på lenge

Som en del av konseptet presenteres «Sopps-mannen».

Publisert Sist oppdatert

– Det er utrolig gøy å lansere denne kampanjen, som er vår første merkevarekampanje på veldig lenge. sier Daniel Löfgren, merkevaresjef hos Sopps i en pressemelding.

Nå lanserer Sopps en ny merkevarekampanje kalt Soppselisopps! Som en del av konseptet presenteres «Sopps-mannen», en mann iført en skreddersydd pastapakke, som med pasta løser ulike måltidssituasjoner.

Sopps nye kampanje lanseres i mars og vil bli vist på TV, i sosiale medier og som aktivering i butikk.

Idé og konsept er utviklet sammen med det svenske byrået DENTSU CREATIVE for å posisjonere den godt likte merkevaren som gir enkel og god matglede til livets måltidssituasjoner.

– Vi har hatt en fantastisk prosess med DENTSU CREATIVE Sweden hvor vi gjensidig har utfordret og oppmuntret hverandre. Vi hadde det også veldig gøy», sier Löfgren i pressemeldingen.

Powered by Labrador CMS