Merkle-ansatte på Roskilde.
Merkle-ansatte samlet på Roskilde.

Byrået markerte milepæl med samling på Roskilde-festivalen

Merkle Nord-Europa er en digital partner for Roskilde-festivalen. Samarbeidet ble markert med at 600 Merkle-ansatte deltok på festivalen i juni.

Publisert

For 18 måneder siden samlet byrået Merkle alle krefter innen Customer Experience på tvers av Nord-Europa, og ble ett samlet byrå under ledelse av CEO for Merkle Northern Europe, Martin Bochineck. 

Prosessen nådde høydepunktet denne sommeren da 600 ansatte dro til Roskilde-festivalen i Danmark for å bygge fellesskap. Det skriver Merkle i en pressemelding.

– Med Merkle Northern Europe har vi skapt noe ganske unikt i byråverdenen: En økonomisk, strukturell og teknologisk integrert virksomhet som leverer det beste fra Nord-Europa til våre kunder, forklarer Martin Bochineck.

Merkle er digital partner for Roskilde-festivalen og har nylig bidratt til å bygge og lansere det nye året-rundt-programmet, Orange Orbit.

– Merkle har vært en sentral partner i å utvide omfanget av Roskilde-følelsen. Jeg er stolt over at vi kunne være vertskap for 600 Merkle-ansatte fra hele Nord-Europa i Merkle-leiren i år. Jeg er overbevist om at Roskilde-opplevelsen har satt varige spor hos alle, en liten del av den oransje følelsen i byråverdenen, sier CCO for Roskilde-festivalen, Michala Svane.

Merkle er et digitalt byrå med over 14.000 ansatte totalt. Byrået er en del av dentsu.

Powered by Labrador CMS