Vi søker en engasjert og lærevillig markedsfører til vikariat som Digital Planner i Mindshare. Du vil støtte våre rådgivere i å lage planer og rapporter på kampanjer som vi gjennomfører for våre kunder.
PublisertSist oppdatert
Denne artikkelen er over to år gammel.
Informasjon om stillingen:
Stillingstype: Vikariat
Arbeidssted: Oslo
Søknadsfrist: 15. juni
Om arbeidsgiver
Mindshare er et globalt medie- og kommunikasjonsbyrå som jobber med et bredt spekter av oppgaver innen kommunikasjon. Vårt mål er alltid å skape mest mulig effekt for våre kunder, og derfor står data, innsikt og teknologi sentralt i alt vi gjør. Vi rådgir annonsører, offentlige foretak og andre aktører på kommunikasjonsuttak på tvers av egne, kjøpte og fortjente flater. Vi jobber med både utfordrere og markedsledere, lokale bedrifter og internasjonale aktører med aktiviteter over hele verden, og blant kundene våre finnes blant annet Helsedirektoratet, OBOS, Volvo, Avinor, Ben&Jerry’s, Magnum, Røde Kors, Nord-norsk Reiseliv, CARE og Ford, for å nevne noen.
Du vil støtte våre rådgivere i å lage planer og rapporter på kampanjer som vi gjennomfører for våre kunder. Du vil jobbe tett med digitale spesialister i Mindshare og GroupM og være en del av et solid fagmiljø med dyktige rådgivere som dekker alle disipliner innen kommunikasjon.
Stillingen er et vikariat med varighet fra 15 august 2021 – 30. juni 2022
Mer om stillingen
En av våre digitalrådgivere skal i permisjon, og vi søker nå en erstatter for vedkommende. Ønsket oppstart er i august, med varighet ut juni 2022.
Du vil jobbe i våre planleggingsverktøy og sørge for at alle detaljer er på plass, følge opp medier og spesialister før, under og etter kampanjer, og lage rapporter for å dokumentere resultater av kampanjene. I hovedsak vil du jobbe som støtte for digital rådgiver på kundeteam, men du vil også kunne få muligheten til å delta i strategiarbeid og få hovedansvar for enkelte digitale kampanjer.
Vi tror at du er nyutdannet innen markedsføring, eller har noen års relevant erfaring fra byrå, medier eller annonsørsiden. Det viktigste er at du er engasjert og nysgjerrig og har lyst til å være med å utvikle deg selv og våre kundeteam.
Ansvarsområder
Bistå i planlegging, kjøp, optimalisering og evaluering av digitale kampanjer, ut fra mål og KPI-er som er satt.
Støtte våre digitale rådgivere kundeteam i strategisk arbeid relatert til digitale kommunikasjonsløsninger.
Arbeide sammen med digitale spesialister på tvers av ulike disipliner: briefe spesialister på kjøpsstrategi, følge opp kampanjer og sørge for at kampanjer leverer i henhold til budsjett og digitale KPI-er.
Kvalifikasjoner
Solid gjennomføringskraft og øye for detaljer
God evne til å jobbe sammen på team
Utdanning innen markedsføring og/eller relevant erfaring
Kunnskap og erfaring med Google Analytics, Facebook Business Manager, Marathon eller Google Campaign Manager er en fordel.
Vi tilbyr
Et ekstremt godt arbeidsmiljø med gode kollegaer som vil deg vel