Spillselskapet Cygames og videodelingsplattformen Bili Bili benyttet seg av 1500 droner til å danne en skannbar QR-kode på himmelen.
Spillselskapet Cygames og videodelingsplattformen Bili Bili benyttet seg av 1500 droner til å danne en skannbar QR-kode på himmelen.

Se hvordan de bruker droner til markedsføring

Gjort av både spillselskap og bilmerke.

Publisert

Den siste tiden har flere merkevarer benyttet seg av droner for å markedsføre produktene sine på himmelen over Shanghai.

Dette skriver Techtimes.

Det var i løpet av helgen at spillselskapet Cygames og videodelingsplattformen Bili Bili benyttet seg av 1500 droner til først å lage et lysshow og deretter danne en skannbar QR-kode på himmelen. Det ble gjort for å markedsføre et nytt spill.

Nå spres kampanjen på sosiale medier.

Tidligere i år dannet Hyundais luksusmerke Genesis en stor logo over byen.

Powered by Labrador CMS