Ironisk at en bransje som selger kommunikasjon, ofte sliter med å forklare sin egen verdi «Om debatten reduseres til å handle om enkeltsitater tatt ut av kontekst, mister vi poenget.», skriver Benedicte Wilson i dette innlegget.
En litt for banal analyse av Wilson «Benedicte Wilson ble intervjuet i KOM24 27.10, og kommer med noen påstander som oppleves lite nyanserte og lite kollegiale», skriver Camilla Kim Kielland i dette innlegget.
– Byråenes forretningsmodell er død Reklamebransjen sliter med både troverdighet og manglende inntekter. Imens skjer det store ting i Bergen.
Linn Hamre er ny kreativ leder i Surfs Hun kommer fra samme rolle i Mova, og har tidligere erfaring fra Schibsted i tillegg til eget kreativt studio, Nosi Studio.
Nå har Surfs lansert sin visuelle identitet Som navnet antyder henter de inspirasjon fra surfingens verden.
Surfs vokser videre – henter to nye fra Apriil og Schibsted – Bedriftene banker like mye på hos oss nå, som vi banker på døren hos dem.
Surfs henter sin første salgsdirektør – Å få være med på å bygge et kraftsenter for B2B-bedrifter i Bergen og på Vestlandet er både spennende og inspirerende.
Slår til med storsatsing fra Bergen: – Skal bli et kraftsenter – Vi mener alvor og har en ambisjon om å bygge et av Norges beste fagmiljøer innen B2B-salg og markedsføring.