ANTI og OlssønBarbieri stakk av med gull i New York To gull og tre hederlige omtaler i årets ADC Awards.
– Helt på høyde med de mest eksklusive motehusene i Italia og Frankrike Bleed står bak den visuelle kommunikasjonen til eksklusivt meglerhus.
Bleed står bak den nye appen til Nasjonalmuseet Appen skal guide kunstinteresserte: – For oss har det vært viktig å skape en museumsguide som gjør det enkelt å finne fram i, og lærerikt å besøke, det nye Nasjonalmuseet, sier prosjektleder Derek Foott.
Bold styrker laget – har valgt en blanding av nyutdannede og erfarne Bold Scandinavia ansetter fire nye: – Avgjørende for å lykkes, sier CEO Tine Moe Løvberg.
Bleed henter dobbel pris i Type Directors Club Belønnes for arbeidet med Historisk museums nye visuelle identitet.
Bleed har gitt investeringsselskap ny identitet Det familieeide investeringsselskapet Urbanium Gruppen har fått nytt navn og ny visuell identitet.
Etter fire år i Ice går Linda til NiceMobil Men Linda Ørestrand måtte søke jobben på lik linje som alle andre: – Ingen snarveier.
Bleeds studio i Oslo styrker seg med internasjonal designkompetanse Henter inn fra Kina, USA og Frankrike.
Ice-lanseringen Nice Mobil har fått designhjelp av Bleed – Prosessen har vært morsom og vi er stolte av resultatet.
Bleed har hjulpet Mill – Vi valgte Bleed da de raskt forstod merkevaren og kjernen i oppgaven vi skulle løse.
Norske Bleed med bidrag på Verdensutstillingen EXPO Dubai Står bak den visuelle identiteten til Østerrikes paviljong.
Bleed har hjulpet BKK-konsernet med å lage en strømutfordrer – Voltes verdiforslag og merkevareuttrykk vitner om en aktør som sikter på bransjelederskap.