– Rekruttering til bransjen er et viktig fokusområde for oss CAPA Kinoreklame og Mediebyråforeningen samarbeider om Young Lions Media, og med denne karrierekvelden utvider de samarbeidet
Kjørte omfattende ansettelseskampanje – lader opp til runde to Dentsus utendørskampanje hadde stor suksess. Nå skal de sette i gang med ny runde til høst.
Young Lions-teamet skal lære fra toppene i bransjen Jesper og Petter er klar for tøff konkurranse i Young Lions Media og tror de har gode vinnersjanser – om de har dagen.
Ann Kathrin blir digital markedsfører i Brand Studio Pakker sammen flyttelasset og reiser fra Oslo til Ålesund.
Dentsu reduserer utslipp i alle ledd med SeenThis Streamer annonsene i stedet for å laset dem ned, og minsker faren for «Heavy ads».
Årets Grand Prix-vinner kan fungere som et forbilde for alle som jobber med markedsføring Kiwi skaper full effekt med bærekraft og PHD og WAL stikker av med Grand Prix i ANFO Effekt.
If med ny kampanje for å styrke sin merkevareposisjon Lanserer kampanje med nytt uttak «If hjelper mye».
Meny får Linkedin-hjelp av Carat – En naturlig del av vår merkevarebygging, sier ansvarlig for sosiale medier i Meny Thea Bergerud.
Truls Rakfjord er ny markedssjef i Norsegear – Her vil jeg få muligheten til å kombinere interessen og erfaringen jeg har med utstyret som selges, og med markedsføringsfaget – et område hvor jeg mener jeg har mye å bidra med.
Det alle kundene våre er opptatt av i 2022, er det som er vanskeligst å kommunisere. Heldigvis! «Bærekraft og hvordan det gode arbeidet som gjøres rundt dette skal kommuniseres står høyt på agendaen hos de aller fleste virksomheter. Heldigvis, ellers vil ikke næringslivet overleve.»
Paal Fure og dentsu Norge gjør noe de aldri har gjort før Lanserer for første gang en helhetlig ansettelseskampanje for å finne nye kolleger til hele byrå-familien.
Zombier inntok Drammens gater: – Fanta skal være en merkevare som gjør ting litt annerledes Laget AR-stunt i forbindelse med halloween.
Manus og Carat står bak Møbelringens nye slagord Måtte finne det unike med merkevaren for å skille seg fra konkurrentene.
BKK samarbeider med fire byrå for å få på plass navneendring til 50 millioner kroner Vestlandets største fornybarselskap, BKK, har valgt byråene Carat, POL, Try Råd og Netlife Bergen som samarbeidspartnere når selskapet nå skal gå fra én til to merkevarer.