– Et juridisk minefelt for annonsører Nye regler strammer inn på hva norske annonsører kan gjøre. – Norge er ikke en øy, men vi oppfører oss som en, sier Orkla-advokat Martin Berggreen Rove.
– Det mest krevende jeg har jobbet med Kampanjen «Ta vare på gutta» nådde millioner – uten pekefingre. Nå kalles den tidenes kampanje.
Andrew undersøkte Cannes-vinnerne. Det han fant var urovekkende Mener reklamepriser i altfor stor grad verdsetter feil egenskaper.
Disse 15 kjemper om å bli «Årets foredragsholder» ANFO har offentliggjort finalistene til «Årets foredragsholder». 15 kandidater kjemper om prisen, som deles ut under Den Store Annonsørdagen 16. oktober.
– Musk har erklært krig mot annonsørene Phil Cowdell hadde flere oppfordringer å komme med på Den store annonsørdagen.
UNG 2025: Unge bekymret for fremtiden, men søker selvforbedring Hvilke medievaner har de unge, hvilke trender gjelder nå, hva mener de egentlig, hva skiller dem fra hverandre og hva samles de om og rundt? Her får du svarene fra bransjens viktigste ungdomsundersøkelse.
Nå tror annonsørene på bedre tider i vente – men det slår ikke ut på markedsbudsjettene enda Halvparten av annonsørene ser lyset i enden av tunnelen.
Disse kan bli årets foredragsholder I fjor vant Mark Adams fra Vice. Nå er årets liste over nominerte klar.
Prisvinneren mener man må tenke nytt om målgrupper: – Du kommer til å gjøre rent bord Mark Adams mener markedsførere må tenke annerledes.
Her vil norske annonsører bruke pengene sine 47 prosent av de største annonsørene vil redusere pengebruken.
I fjor var det Britt Otterdal Myrset som vant – her er årets kandidater til Årets foredragsholder ANFO sin gjeve pris, Årets foredragsholder, deles ut på Den store annonsørdagen den 12. oktober. Her er finaleheatet!
Google Norge-sjefen: – Internett som vi kjenner det står i fare Annonsegiganten bekymrer seg over at det vil bli vanskeligere å vise folk personaliserte annonser i framtiden.
Her vil norske annonsører bruke pengene sine i 2023 For første gang vil færre bruke penger på Facebook.