Isprodusentenes kommunikasjon i høysesongen: – Fikk en henvendelse fra et japansk TV-show Sommer og sol er for mange synonymt med iskrem-spising. Diplom-Is, Hennig-Olsen Is, og Isbjørn Is får mange henvendelser fra ulike kanter.
Nådde millioner av nordmenn med Snap-filter Nordmenn elsker å snappe på 17. mai. Det utnytter annonsørene til det fulle.
Gratulerte konkurrenten med dagen: Fikk uventet invitasjon Henning- eller Hennig-Olsen? – Uansett hva man kaller oss, så har vi god is, svarer 100-årsjubilanten.
Ellevilt markedsføringsstunt: Diplom-Is med ekte gull i frysedisken Skal få flere nordmenn til å spise gullpinne ved å putte ispinner med ekte gull i tilfeldige frysebokser landet rundt.
Diplom-Is inngår PR-samarbeid med Trigger Iskremprodusenten Diplom-Is inngår en langsiktig avtale om kommunikasjonstjenester med Trigger.
Diplom-Is måtte oppdatere navn og design for å hente tilbake denne is-klassikeren – Etter en grundig vurdering og dialog med Antirasistisk Senter kom vi frem til at det var riktig å relansere Sitting.