103 millioner så «Troll» – Nå tar oppfølgeren over Times Square og Aker Brygge Med 103 millioner visninger er «Troll» Netflix' mest sette ikke-engelskspråklige film noensinne. 1. desember kommer oppfølgeren med en stor kampanje.
Freia: – ikke alt som refereres i globale medier er relevant for oss lokalt Trolig ikke aktuelt med KI-reklamer for norsk sjokolade med det første.
Freia-eier skal bruke KI for å lage reklamer Publicis er involvert i utviklingen av nytt program som skal spare sjokoladegiganten for milliarder.
Vant sjokostrid – slipper å dele blåfargen sin For første gang får en matprodusent enerett på en enkelt farge.
Disse kjemper om å bli årets markedsfører og vinne én million kroner Juryen har topplisten klar. Vinneren stikker av med synlighet med millionverdi.
Vinnerne av Gullskjermen 2024 Prisutdelingen gikk av stabelen for tredje gang. Aldri før har det vært så mange påmeldte og innsendte bidrag.
Derfor er Kvikk Lunsj og Solo identisk med påsken – I tider preget av usikkerhet blir det ekstra viktig for oss å søke trygghet og stabilitet gjennom våre tradisjoner.
Disse vant priser på årets Gullskjermen Gullskjermen ble arrangert for andre gang på Deichman Bjørvika i Oslo.
Ringnes om Freia-boikotten: – Forståelig at folk engasjerer seg Kommunikasjonssjef i Ringnes, Nicolay Bruusgaard, vil ikke mene noe særlig om boikotten av Freia-produkter.
Åpenbart for oss – men ikke for alle «Da meldingen fant veien til VGs redaksjon, begynte snøballen å rulle», skriver pressesjefen i SAS om hvorfor de dropper Freia-produkter.
Vipps topper listen over best likte merkevarer for tredje året på rad Og i Danmark topper MobilePay listen: – Det er stas å ha samlet de to sterkeste merkevarene i Norden i ett selskap, sier leder for mennesker og merkevare i Vipps, Even Westerveld.
Freia lanserer Melkerull med emballasje på samisk Nå er Freia Melkerull å finne i butikkene med fire forskjellige uttrykk på nordsamisk. Vil synliggjør det samiske språk.