Hubify legger ned LinkedIn-festivalen Attention Ett år etter at Hubify lanserte LinkedIn-festivalen Attention med brask og bram, er konseptet lagt på is.
Hubify tapte millioner etter partner-exit og festivalkollaps Et brutalt år med milliontap, leder-exit og rettslig konflikt preget Hubify og Narify i fjor: – 2024 ble ikke slik vi håpet, åpenbart, sier daglig leder Kjetil Hundhammer.
Jeg savner litt god gammeldags stayerevne «Det er mange måter å begynne et arbeidsforhold på. Måten du selv velger å angripe det på er det mest avgjørende», skriver Kjetil Hundhammer.
Narify er i gang med kundejakten: – Har en lang liste med folk jeg skal kontakte Cathrine Lie Strand har fått base på kontorene til Whydentify i Oslo, og skal suse rundt for å selge Narify til forskjellige aktører.
Fredrik Fornes lanserer nok en LinkedIn-konferanse Fredrik Fornes utfordrer Hubify med en ny LinkedIn-konferanse, Linkiaden, som lanseres som en konkurrent til Attention – som hittil har markedsført seg som «Norges eneste LinkedIn-festival». Nyheten ønsker ikke hans gamle arbeidsgiver å kommentere.
Cathrine Lie Strand blir leder av synlighet i Hubify Skal jobbe med det nye LinkedIn-verktøyet Narify.
Diskusjonen raser om ny plattform: – Jo mer genuint innhold, jo bedre Meri Wiik er usikker på om samkjøring av LinkedIn-innhold er veien å gå. – Vi er egentlig enige, svarer daglig leder i Narify.
Nå er Narify på lufta: – Tatt lengre tid og kostet mer enn vi trodde Flere bedrifter har allerede tatt i bruk plattformen, ifølge Kjetil Hundhammer.
Tross bråk i toppen lover nå Narify lansering Nyig ble det kjent at den daglige lederen hadde gitt seg etter uenighet med resten av ledelsen. Nå blir verktøyet lansert på markedet.
Fredrik Fornes ferdig som Narify-topp etter tre måneder Trekker seg også fra LinkedIn-konferanse han var med og arrangerte. Udramatisk mener hans tidligere arbeidsgiver.
Lanserer LinkedIn-festival i to norske byer – Jeg tror næringslivet og kommunikasjonsbransjen over hele landet er sultne på flere faglige event utenfor hovedstaden, sier Fredrik Fornes.
Fredrik Fornes lanserer verdensnyhet i 2024 – Planen var å roe ned noen hakk. Det blir nok ikke helt som planlagt – fordi jeg for tiden holder på å stifte et datterselskap under Hubify.
LinkedIn fyller 20 år: – Lei av «corporate bullshit» LinkedIn har de siste årene blitt en viktig plattform for flere kommunikasjonsfolk og markedsførere. I år er det 20 år siden lansering.
Mente FINN.no ikke tok ansvar i kampen mot diskriminering: – Responsen deres er fantastisk Etter at Fredrik Fornes kritiserte diskriminerende elementer i stillingsannonser, reagerer Finn.no med en overraskende respons.