Kreativt team til Tante Randi Et halvt år etter at de kom inn på engasjement, kan kreatørduoen Jennie Svärd og Iselin Dalaaker Lundh smykke seg med både fast jobb og gull i Gulltaggen. Nå blir de faste tanter.
Flere norske byråer anklages for idékopiering: – Endetidstegn for bransjen Kreative ledere ber om mer selvjustis etter en rekke kampanjer med påfallende likheter.
TRY Opt danket ut sju byråer – fikk medieoppdraget fra IMDi Åtte byråer kjempet om rammeavtalen. Nå er det TRY Opt som får håndtere mediekjøpet for direktoratet de neste årene.
Nucleus overtar etter Tante Randi – sikrer seg ny IMDi-avtale verdt 20 millioner Etter sterk konkurranse og bytte av byrå, er det Nucleus som nå skal fronte IMDis arbeid med mangfold og integrering.
Tante Randi omstrukturerer - gir ansvar til grandtanter Dropper daglig leder: – Behovet handler ikke om en daglig leder, men behovet for daglig ledelse, sier Woll.
Norge med 19 nominasjoner i årets Cresta Awards Jula varer hele året for Pol og Posten: – For en reise denne kampanjen har hatt, sier Marius Eriksen.
Tante Randi ga Mangfold et ansikt - lagde Norges mest imponerende CV Mangfold har bidratt til å dele ut fire millioner kroner til tiltak i 16 virksomheter.
Slik forvandlet Tante Randi ordet «mangfold» til en faktisk person – Når ordet mangfold blir til en faktisk arbeidssøker, står ikke handlingen alltid i stil til holdningen, sier det kreative teamet bak kampanjen.
Ambreen er Bent Høies stemme i tolkeverdenen – Det har vært veldig fint å se hvordan de setter seg ned og samarbeider om terminologi. Både på sitt eget språk, men også hvordan de jobber med å fortolke Bent Høie og de andre regjeringsmedlemmene.
Tante Randi seiret over fire andre byråer: – En god match Nå er Tante Randi i gang med å utvikle en informasjonskampanje for IMDi.
Inviterte fire byråer til en «minikonkurranse» - dette teamet stakk av med seieren Oppdraget har en økonomisk ramme på 0,9 til 1,3 millioner kroner.