Prisbelønnet kreatør til Anorak Jens Østrem melder overgang fra NORD DDB til Anorak. Der teamer han opp med Sebastian Pandonis.
Ellevilt markedsføringsstunt: Diplom-Is med ekte gull i frysedisken Skal få flere nordmenn til å spise gullpinne ved å putte ispinner med ekte gull i tilfeldige frysebokser landet rundt.
Young Lions-vinnere får vinnerfilmen sin vist på kino over hele landet Ingrid, Jantra, Jens og Henriette skal representere Norge i Young Lions.
Elkjøp inngår samarbeid med Minecraft Lever inn elektronisk utstyr og få Minecoins. Målet med kampanjen er å rette søkelys på hvor viktig det er å resirkulere elektronisk avfall.
Storytel og Nord DDB med nytt reklamekonsept: – Vil drive hele lydbokmarkedet Storytel går sommeren i møte med et helt nytt reklamekonsept laget av deres nye reklamebyrå, Nord DDB der de oppfordrer folk til å høre på lydbok overalt.
Slik skal Ice nå generasjon Z Når mobiloperatøren Ice skal prøve å treffe ungdommen, lager reklamebyrået Nord DDB Oslo en kampanje om akkurat det; en markedsavdeling som jobber hardt for å treffe de unge.
ice og NORD DDB lanserer et nytt kommunikasjonsunivers – Et viktig steg i vår strategiske reise, sier Creative Brand Manager i ice.