Årets Grand Prix-vinner kan fungere som et forbilde for alle som jobber med markedsføring Kiwi skaper full effekt med bærekraft og PHD og WAL stikker av med Grand Prix i ANFO Effekt.
Hedrer bransjen under ANFO Effekt – Det har vært en gigantisk dugnad i bransjen, vi er flere mennesker som har blitt flinkere og det er hele bransjen som har løftet oss til dette her.
Spoon lanserer skreddesrsydd kommersiell plattform for markedsføring av mat og drikke Den nye innholdsplattformen brukes allerede av store globale merkevarer.
Geelmuyden Kiese og Trigger stikker av med tre IN2Sabre-gull Norske byrå hevder seg i internasjonalt konkurranse.
Trigger har hele sju jobber på shortlist i EM for PR: – Vi har ambisjoner om å hevde oss i toppen Trigger, Geelmuyden Kiese og PR-Operatørene skal forsvare de norske fargene i årets VM for PR.
Professor kaller Kiwi-prising et PR-stunt KIWI har som eneste aktør ikke hevet prisene, blir beskyldt for PR-stunt.
Ble kåret til årets byrå i Europa: Trigger ble den store norske vinneren under årets «EM i PR» Norge hadde 44 vinnersjanser i årets utgave av European Exellence Awards. Det ble storfangst for norske byrå fredag kveld.
Vipps topper listen over best likte merkevarer for tredje året på rad Og i Danmark topper MobilePay listen: – Det er stas å ha samlet de to sterkeste merkevarene i Norden i ett selskap, sier leder for mennesker og merkevare i Vipps, Even Westerveld.
44 norske nominasjoner i «EM i PR» Shortlistene for European Excellence Awards ble sluppet torsdag kveld. Det er 44 norske vinnersjanser på listene.
Slik skal KIWI unngå grønnvasking i kommunikasjonen sin – Med såpass mange som mottar informasjon og reklame fra oss så har vi et stort ansvar. Når vi kommuniserer så gjør vi det ikke bare om oss selv, men og om produktene vi selger.
Kine synes det er et adrenalinkick å stå på direktesendt debatt på TV og få det til Men mener likevel det er lite som kan toppe spennet og bredden i å lage alt fra reportasjer om kinesisk nakenhund i bunad til reisereportasjer fra Iran og Mauritius!
DNBs innsamlingskampanje for Unicef har forvandlet seg til en bedriftsdugnad – Vi er kjempeglad for at denne kampanjen har forgrenet seg, og det er fantastisk å se så mye velvilje, sier Aina Lemoen Lunde.
Dette gjør matvarekjedene for å markere avstand fra krigen i Ukraina Kommunikasjonssjef i NorgesGruppen sier tiltakene ikke er ment for å skade konkrete merkevarer.
KIWI med ny kampanje: Krever gratis bind og tamponger på læresteder Tre av fire jenter i alderen 16-24 år har opplevd ubehagelige situasjoner som følge av manglende tilgang på bind og tamponger på sitt lærested
KIWI vant utmerkelse for sunnere markedsføring – Skulle gjøre det både billigere og morsommere for våre kunder å handle litt sunnere.
KIWI er eneste norske butikk-kjede på TikTok: – Må alltid snuse på nye muligheter for å kommunisere med kundene – Viktig for oss å finne gode temaer vi kan dele med følgerne våre – det er ikke vits å være på TikTok bare for å være der, sier markedssjefen i KIWI.