NPG kjemper mot PSG om europeisk sponsorpris Det norske verdiprosjektet «Like Muligheter», startet av sportsbyrået NPG Sport & Communication, er nominert til prisen for beste kampanje i kategorien likestilling, mangfold og inkludering under ESA Awards. Det er en rekke andre norske jobber og.
Cathrine Eide er ny kom-direktør i Kreftforeningen – Å lede dette arbeidet i en tid med store endringer i samfunnet generelt og på kreftfeltet spesielt, gir meg masse motivasjon.
TikTok og Kreftforeningen løfter frem trygge solvaner i ny sommerkampanje I dag lanserer TikTok en nordisk kampanje for å øke bevisstheten rundt hudkreft og viktigheten av å beskytte seg selv i solen.
Blir kommunikasjonssjef i Orkla: – Norgesmestere i merkevarebygging i over et århundre Tormod Aasli Kvithyld forlater Posten Bring for å lede kommunikasjonen i et av Norges mest ikoniske merkevareselskaper. Nå blir han ny kommunikasjonssjef i Orkla Home & Personal Care.
Morgenstern og Kreftforeningen vinner Sølvfisken for mars: – En meget godt tenkt film Morgenstern går til topps i mars med kampanjefilmen «En dårlig dag for kreften» for Kreftforeningen.
Jubler over reklameforbud:– Endelig settes barns helse først Kreftforeningen er strålende fornøyd med at regjeringen i dag har vedtatt et totalforbud mot markedsføring av usunn mat og drikke rettet mot barn og unge.
Andreas Bjørnstad ny kommunikasjons- og samfunnsdirektør i Røde Kors Tidligere Kreftforeningen-topp Andreas Bjørnstad skal lede kommunikasjon og samfunn i Røde Kors fra 1. august. Han tar over etter Øistein Mjærum.
Slik ble Kreftforeningen best i landet på pressearbeid De har bygget en presse-kultur på journalistiske prinsipper – og får betalt i spalteplass.
Kåret til Årets kommunikasjonsleder: – En pris for hele laget Andreas Bjørnstad stakk av med gjeveste prisen – og sikret seg en ekstra grunn til å feire da Kreftforeningen tok bronse.
Øker bevisstheten om brystkreft blant unge på TikTok Nå i oktober lanserer TikTok, i samarbeid med Brystkreftforeningen og Kreftforeningen, en kampanje for å øke bevisstheten om brystkreft blant unge.
Rosa sløyfe frykter ny Facebook-sensur: – Vårt budskap er ikke seksuelt Rosa sløyfe-kampanjen skal vekke engasjement og spre kunnskap om brystkreft, men kan Facebook igjen stoppe budskapet fra å nå ut?
Donerer 5 kr per solgte rosa burger til Rosa sløyfe 7-Eleven inngår nytt samarbeid med Kreftforeningen, hvorav kjedens første kampanje i årshjulet går til støtte for Rosa sløyfe-aksjonen.
– 2024 vil særlig preges av to ting Anders-Oliver Juvodden mener alle som er opptatt av politisk kommunikasjon bør følge med på det amerikanske presidentvalget.
Regjeringen utfordres til handling etter stortingsvedtak om reklameforbud Stortinget har bedt regjeringen om å ha en plan klar i desember, men fristen går straks ut.
Rekordstøtte til Rosa sløyfe – Jeg vil takke alle våre kunder og medlemmer som har vært med å samle inn penger til kampen mot brystkreft.
Samlet inn 3,4 millioner til årets Rosa sløyfe-aksjon Årets Rosa sløyfe-aksjon er nå avsluttet, og Vitusapotek har solgt Rosa sløyfe-effekter for 3 434 032 millioner kroner.