McDonald’s vil trigge burger-craving i ny nordisk kampanje NORD DDB står bak når hurtigmatkjeden skrur opp lyd og bilde for å friste sultne nordboere.
LIWLIG sørget for norsk gull i verdens største eventkonkurranse LIWLIG hentet hjem to gull og én sølv under årets Eventex Awards – som eneste norske gullvinner. Også Z Event, Nord DDB, NOSLEEPTILLBROOKLYN og Y Story ble premiert i verdens største eventkonkurranse, som samlet 1239 bidrag fra 59 land.
Fra Språkrådet til boutique-byrå Salo Kommunikasjon knytter til seg Isak Ramsvik som ressurs på innholdsproduksjon og markedsrådgivning.
Spør du meg, er det vår fordømte plikt «Jeg slår et slag for at vi gir ungdommene våre et bedre førsteinntrykk av arbeidslivet! De fortjener en god tilbakemelding like mye som oss voksne!», skriver Kari Anne Susegg Kvarving.
NoA Ignite inntar Fast Companys liste over verdens mest innovative selskaper Kaprer sterk plassering innen design.
McDonald’s viser seg fra sin styggeste side – Budskapet «Take away your take away» er ment som en vennlig påminnelse til våre gjester om å kaste søppel riktig, men forsøplingsproblematikken er sammensatt og krever en helhetlig innsats for å nå målet om redusert forsøpling, sier kommunikasjonssjefen.