Tomas Ramberg, kreativ leder i LIWLIG Norge, er stolt over at byrået tok to gull og én sølv i Eventex Awards – som eneste norske gullvinner i årets konkurranse.

LIWLIG sørget for norsk gull i verdens største eventkonkurranse

LIWLIG hentet hjem to gull og én sølv under årets Eventex Awards – som eneste norske gullvinner. Også Z Event, Nord DDB, NOSLEEPTILLBROOKLYN og Y Story ble premiert i verdens største eventkonkurranse, som samlet 1239 bidrag fra 59 land.

Publisert

LIWLIG er det eneste norske byrået som tok gull i årets konkurranse.

Gull ble vunnet i kategorien Corporate Event for prosjektet Kompani Guldberg utviklet sammen med Gjensidige, og i kategorien Content Production for Strawberry Vinterkonferansen VK25

I tillegg sikret byrået seg sølv i Corporate Event for Circle K Sales.

Dobbelt gull til LIWLIG: Byrået vant for Strawberrys Vinterkonferanse VK25 og for Kompani Guldberg.

– Dette er en fjær i hatten for hele byrået, og et tydelig bevis på at kreative løsninger som er tett koblet til kundenes strategi gir effekt. At vi vinner både for strategiske salgsaktiviteter og for innholdsproduksjon på toppnivå, viser bredden og dybden i det vi leverer, sier Tomas Ramberg, kreativ leder i LIWLIG Norge, i en pressemelding.

Prosjektet for Gjensidige har høstet ros fra den internasjonale juryen for sin kombinasjon av kreativitet, forretningsmål og konkrete resultater.

– Det er alltid hyggelig når andre ser og anerkjenner jobben vi har gjort. Denne prisen er også et bevis på at et godt samarbeid mellom oss i Gjensidige og byrået gir optimale løsninger og sterke resultater, sier Lillian Moe Drotninghaug, eventansvarlig i Gjensidige.

LIWLIG hentet også hjem gull for eventet VK25 for Strawberry, for det visuelle universet på årets tema: Gladiators for Good.

– Det er enorme forventninger til Vinterkonferansen hvert eneste år, og i LIWLIG fant vi en partner med like høye ambisjoner som oss, både når det gjelder hvordan innhold, visuell utforming og fysiske elementer kan løfte budskapet og opplevelsen for deltakerne, sier Geir M. Økland, senior kommunikasjonsrådgiver i Strawberry.

Flere norske byråer blant vinnerne

LIWLIG var det eneste norske byrået som tok gull i årets konkurranse, men de var ikke alene om å bli premiert.

Z Event kunne også reise hjem med to sølv. Sammen med Nord DDB og NOSLEEPTILLBROOKLYN ble de belønnet i kategorien Brand Activation for prosjektet The Radiant Restaurant for McDonald’s under Palmesus-festivalen. 

I tillegg fikk Z Event sølv i kategorien Employee Engagement Event for Voices of Telenor, utviklet i samarbeid med søsterselskapet Y Story og Telenor.

– Vi var bare hårfine marginer unna gull på begge, men står igjen med masse stolthet – for resultatene, for folka våre, og for de modige kundene våre som tør å tenke nytt sammen med oss, skriver Z Event på Instagram.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS