– «Lykke til» er vel egentlig det jeg vil si til dere i salen Christer Ljones leverte både optimisme og pessimisme fra scenen på Mediedagen.
Derfor takker influenseren nei til lukrative samarbeid – Kjappe penger lønner seg aldri, sier Ida Gran-Jansen.
Fikk kritikk for omfattende veileder – nå kommer en kortere versjon Mediebyråforeningen tar grep for å gjøre anbudsveilederen sin mer forståelig.
Dette mener annonsørene om Mediebyråforeningens nye anbudsveileder – Kompensasjon løser ikke byråenes frustrasjon.
ANFO-sjefen kritisk til nye pitche-føringer: – For omfattende Ny veileder skaper diskusjon mellom bransjeforeningene.
Mediebyråforeningen har anbudsveileder klar Mediebyråforeningen har gjennom 2024 jobbet grundig med å utvikle en anbudsveileder for å gjennomføre best mulige anbudsprosesser for innkjøp av mediebyråtjenester.
Mediebyråforeningen har allerede begynt å tenke på Arendalsuka 2025 Deres første tur til Arendal har gjort dem gira på mer.
Utfordret mediebyråene: – Tar ikke ansvar i det hele tatt Valgkampen i USA gjør nok en gang desinformasjon til et aktuelt tema, også i Norge.
Bra Søk tar over Performance Awards Bransjerådet for søkemotormarkedsføring tar over Performance-konferansen og Performance Awards etter INMA. Mediebyråforeningen blir med som hovedpartner de neste tre årene.
Fortsatt krevende i annonsemarkedet Mediebarometeret fra Mediebyråforeningen viser et relativt stabilt første halvår, akkumulert, sett opp mot fjoråret.
Sommer for Camilla: – Storbyferier og kunstutstillinger på kryss og tvers Camilla Gåre skal til Göteborg, Milano, Brighton og London i sommer.
Nå vil og Mediebyråforeningen til Arendal For første gang skal Mediebyråforeningen være synlige i Arendal i år.
Mediebarometeret: Nedgangen fortsetter Mediebarometeret fra Mediebyråforeningen viser en liten nedgang etter årets fem første måneder.
– Fort gjort å henge seg opp i sitt eget syn på bransjen Kommunikasjons- og markedsføringsfolk fra flere ulike selskaper deltok på kurs sammen, og skal nå opp til eksamen.
Mediebarometeret viser nedgang i første kvartal – Den totale reklameomsetningen som går via mediebyråer er redusert med 5,4 prosent sammenlignet med samme periode i fjor, sier Camilla Gåre, daglig leder i Mediebyråforeningen.
Byråene ser ulikt på nye pitch-anbefalinger: – Litt vagt ANFO og Kreativt Forum har lagt fram felles anbefalinger til byråkonkurranser. Dette sier reklamebyråene.
Pitch-prosessen tok et halvt år: – Var på forskjellig sted Like før påske var pitch-anbefalingene fra Kreativt Forum og ANFO klare. Partene deler sine oppfatninger om samarbeidet.
Camilla Gåre om de første månedene som leder: – Har vært en bratt læringskurve Camilla Gåre tok over som leder i Mediebyråforeningen i sommer. Det første halvåret har bydd på flere overraskelser.