Klart for lederskifte i Stavanger-byrå Etter to år med ombygging av byråstrukturen begynner de nå å finne seg selv.
Stavanger-byrå bak årets beste stand på ONS Det er stor prestisje bak det å vinne årets stand. Lokalt byrå bygde standen.
Byråenes kamp om Stavanger: Mens andre nedbemanner har de syvdoblet antall ansatte Slik har den kreative bransjen det i Stavanger akkurat nå.
Fasett leverer den sterkeste reklamen i Stavanger Stakk av med klart flest priser i den lokale prisutdelingen.
Forlater Melvær&Co etter ni år - går til Hubify Borghild Marie Kvale er klar for nye utfordringer i Hubify.
Mens Oslo-byråene melder om krise har Melvær&Co rekordtall og starter nytt byrå – Vi har vært rigget for krise hele tiden. Men nå har vi litt for mye å gjøre og må utvide kapasiteten.
Satser internasjonalt med ny satsing: – Ambisjonene er store Andreas Melvær mener det er alt for vanskelig å lage digitale løsninger i dag. Nå starter han selskap for å gjøre noe med det. Med seg har han internasjonale investorer og ambisjoner.
Melvær&Co forvandlet Stavanger Aftenblad til Sandnes Aftenblad for en dag – Dette var en oppgave vi tok meget seriøst, fordi dette kan være et sårt tema for mange.
Stavanger jubler over at det er ONS-år igjen – Folk er veldig ivrige til å treffe hverandre igjen og er klare for ONS nå.
Melvær & Co har flyttet inn i nye lokaler: – Vi vil få inn kule folk rundt oss – Vi vil at kontoret skal være så kjekt at flest mulig ønsker å komme innom
Da ølfestivalen ikke fikk reklamere for produktene måtte de tenke kreativt Takket være strenge norske alkoholregler måtte gjengen bak ølfestivalen What's Brewing tenke annerledes. Merkevarekonseptene har gitt dem internasjonal oppmerksomhet.
Som å skyte fra hofta, i blinde og med promille «Selv om 2021 har bydd på flere lyspunkter og mange nye kunder, klarer jeg ikke å kvitte meg med følelsen av at vi står på kanten av stupet.»
Melvær &CO flytter sammen med norsk Facebook-utfordrer Rockegründeren Lasse Andersens nyeste prosjekt vil jobbe tett sammen med et av Stavangers eldste byrå. Egentlig skulle Melvær&co bare designe logen til indyRIOT.
Fasett ble den store vinneren i Stavanger – Stakk av med hele elleve priser i Sterk reklame Endelig var det tid for prisutdeling i Stavanger igjen.
Melvær&Co har 40 prosent av inntektene sine knyttet opp mot én messe – Så kom Covid19 og avlyste alt – Når den ble kansellert så merket vi jo det.
Gikk fra èn følger til 25 000 visninger på TikTok på èn natt Nok en viral suksess fra det alkoholfrie båtlivet.
Janove Ottesen-sang skal være med og redde liv på sjøen i sommer Bisarr kampanje skal få folk til å unngå styrepils-kapteinene.
«Hei jeg heter Andreas, og jeg er en dårlig taper» Jeg har blitt advart. Dette er kronikken jeg ikke må finne på å skrive. Gode kolleger, familie og venner har helt sikkert rett; jeg kommer til å framstå som en dårlig taper. Det får så være.