TikTok: Dette blir trendene i år Mener det er måten skal merkevarer klare å skille seg ut på TikTok i 2025.
Sandra Dvergastein blir PR-ansvarlig for Altibox, Ice og NiceMobil Hun skal bygge og styrke omdømmet til merkevarene.
Derfor har merkevarer som er flinke til å utnytte savnet stor suksess «Ikke alle forsøk på å bruke nostalgi treffer riktig», skriver Petter Wiencke.
Vipps topper listen over best likte merkevarer for tredje året på rad Og i Danmark topper MobilePay listen: – Det er stas å ha samlet de to sterkeste merkevarene i Norden i ett selskap, sier leder for mennesker og merkevare i Vipps, Even Westerveld.
Siren og Rebekka er Mills sine summer interns – De har rykende fersk fagkunnskap som de bruker til å løse oppgavene de jobber med, sier HR-sjef i Mills, Astrid Grimstad.
Cretalux: – Målet er å utvikle sterke og unike visuelle identiteter som tåler tidens tann, uavhengig av trender Det fargerike designstudioet på Rodeløkka står bak en rekke kjente merkevarer.