Paritee-eier bekrefter store endringer i Geelmuyden Kiese Bygger seg opp i utlandet, og justerer i Norge. Her kan du også lese mer om Paritees planer for framtiden, i Norge og internasjonalt.
Designbransjen fortsatt i hardt vær Grafills ferske bransjeundersøkelse viser en designbransje i økonomisk krise. Prispresset øker, oppdragene uteblir og mange byråer og frilansere sliter med å overleve.
Toppsjefen tier om kuttene – eksperter reagerer på Solhjells fravær Bård Vegar Solhjell svarer ikke på spørsmål om prosessen, og sender midlertidig kommunikasjonssjef Aslak Øverås for å svare.
Slik rammer Lyse-kuttene kommunikasjons- og markedsavdelingene Omtrent 140 stillinger kan bli berørt når Lyse nå varsler nedbemanninger. Før det skjer, skal samtlige ansatte kompetansekartlegges.
Alle i kommunikasjonsavdelingen tilbudt sluttpakke NHO skal slanke organisasjonen betydelig, noe som også får følger for kommunikasjonsfolkene.
– Vi må bruke all vår kreative kraft for fange folks oppmerksomhet DNB bruker over en halv milliard i året på markedsføring. Slik prioriterer de pengebruken.
Tror ikke på vekst i 2025 Inntektene stupte for Schjærven Reklamebyrå i 2024, nå håper de planen de har lagt slår til snart.
På tre år har Apriil Reklame tapt nesten 13 millioner kroner De dårlige tallene fortsetter i Bergens største reklamebyrå, som må innse at det også blir et fjerde år med underskudd.
På mindre enn to år har TRY redusert bemanningen med nærmere 60 ansatte – Det er ikke synd på oss. Det er synd på dem som ikke jobber her og ville gjøre det
POL må kutte og flytte og gründer gir seg i byrået Samme dag som byrået fikk en bronse-løve i Cannes kom og nyheten om at byrået må kutte i antall ansatte.
Store kutt i Kitchen etter at de mistet Elkjøp-avtalen – Vi må gjennomføre en nedbemanning som følge av at Elkjøp forlater oss.
Vi går en tøff tid i møte «Det spesielle for meg, og for mine fantastiske kolleger i kommunikasjonsteamet, har vært å jobbe intenst med planlegging, produksjon, koordinering og gjennomføring av denne krevende kommunikasjonen, samtidig som vi selv rammes av kuttene», skriver Bjørn-Martin Bache Nordby
Nedbemanning i reklamebyrå etter eierskifte: – Det mest ansvarlige vi kunne gjøre Oppkjøp og økonomiske utfordringer har ført til kutt hos det jærske reklamebyrået.