Dentsu-topp forventer fire prosent vekst i reklamemarkedet i 2025 TV er fortsatt en svært attraktiv kanal, men det er blitt svært mye vanskeligere å plassere reklame der.
Googles norske KI-etiker: KI krever menneskelig kompetanse KI-bølgen har vært over oss en stund. Men kunstig intelligens krever menneskelig erfaring for å faktisk bli nyttig.
Dette er influenserbyråets ti tips til redaksjoner som vil bli gode på SoMe Bygger man egentlig kjennskap hos de unge med satsingene på SoMe?
Dette mener politiske journalister er den største utfordringen Journalister og redaktører trekker fram en hel arbeidsgruppe som den største utfordringen med å dekke norsk politikk.
Rapport sier stadig færre vil betale for podkast: – Kjenner oss ikke igjen Avviser at det er mindre interesse for å betale for podkaster i Norge.
Kritiserer Forsvarets åpenhetsstrategi: – Det er mange engstelige ansatte Savner enklere tilgang til de som faktisk må utføre ordre.
Frykten holder faktasjekkere våken om natten: Slik kan feilinformarasjon ramme Norge Generativ kunstig intelligens kan brukes til å skape effektiv og overbevisende feilinformasjon i forbindelse med norske valg.
Slik skal Nordiske Mediedager bli mer synlige gjennom resten av året I dag er gjennomsnittsdeltakeren 40 pluss. Nå drømmer de om å lokke de yngre i mediebransjen til Bergen.
@kaaynelagermat om TikTok: – Det er den mest skreddersydde og avanserte appen jeg noen gang har opplevd. Det er nesten litt skummelt Men i begynnelsen synest han app-en var bedriten.
Utviklerkrise for norske mediehus – Millionlønninger i bransjen – Når produktsjefen sier at lønnspresset er veldig høyt, så må dere tro på det.
Hun er ny kommunikasjonssjef i Nordiske Mediedager: – Denne stillingen har jeg siklet på i årevis Maren Stette Mosaker forlater Anorak.
Lydens gullalder, hvordan kan din bedrift ta i bruk podkast – Er målet å skape kjennskap til en merkevare, kan dere gi lytterne muligheten til å bli kjent med merkevaren på en underholdene og informativ måte.
Få et innblikk i Facebooks nye tilsynsråd. Slik jobbet de med å vurdere Trump-utestengelsen Det nye tilsynsrådet vil la Facebook blir mer oppmerksom på feilene de gjør og krever at de må bli langt bedre til å begrunne hvorfor ting tas ned.