Benedikte Solstad og Heidi Thomassen presenterte Den store podrapporten. Foto: Yngve Garen Svardal Stadig færre vil betale for å lytte på podkast Tallene har stup to år på rad. Yngve Garen Svardal Redaktør Publisert torsdag 02. mai 2024 - 13:37 Sist oppdatert torsdag 02. mai 2024 - 13:40 For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud Måneds- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes én gang i måneden 1 kr første måned Deretter 189 kr pr mnd.Ingen bindingstid KJØP Års- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Spar 378 kr Fornyes én gang i året 1.890 kr per år Ingen bindingstid KJØP Toårs- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes hvert andre år 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder 3.390 kr Gjelder for to år Ingen bindingstid KJØP Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side ✕ den store podrapporten podkast petter sommer nyheter nrk nordiske mediedager heidi thomassen spotify podkaster benedikte solstad bauer media reklame Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post