FrP bygger lag rundt Listhaug Fremskrittspartiet oppbemanner stortingsgruppen og henter inn flere nye navn med erfaring fra politikk, presse og kommunikasjonsbransje.
Lagde kampanjen på én uke – Tok to gull Anti og Tise mottok heder på Gulltaggen for sin kampanje «Rekviem for Tise».
Arve Uglum er i gang i ny jobb: – No er det mykje på gang Stemma frå Der ingen skulle tru nokon kunne bu, skal no jobba med helsekommunikasjon. Starten har vore heseblesande.
Anorak henter ny PR- og innholdsdirektør fra NRK Ali Iqbal Tahir kommer fra NRK og blir PR- og innholdsdirektør i Anorak.
Eksperter om Aschehougs omdømme etter krisen: – Uheldig Kulturkommentator mener PR-stuntet står i sterk kontrast til hvordan folk vanligvis oppfatter forlaget.
«Barnesykehuset» ble en TV-suksess – men krevde ekstremt mye kommunikasjon – Hele prosessen ble brukt til å styrke vår egen organisasjon og øke kunnskapen om sykehuset.
Kom.avdelinga på Haukeland blir heidra med kommunikasjonspris Vert heidra for sitt arbeid med NRK og tv-serien Barnesjukehuset.
ANTI med sterk TV-aksjonsfilm For første gang står reklamebyrået ANTI bak TV-aksjonskampanjen der Tina (14) spiller hovedrollen. Hva mangel på tilrettelegging betyr, kjenner hun selv på kroppen hver dag.
Presseforbundet trekker reklame etter voldsdom: – Uheldig, men vi reagerte raskt En av filmene i den nasjonale kampanjen for å styrke unges tillit til journalistikken må trekkes tilbake. Årsaken er at en av de medvirkende er dømt for vold.
Unge mister medietillit – nå svarer hele bransjen med kampanje Onsdag lanseres en felles nasjonal kampanje for å styrke unges tillit til journalistikken. – Det er gode grunner til at bransjen nå står sammen, sier generalsekretær i Norsk Presseforbund, Elin Floberghagen.
Influensere utfordrer mediene: – Vi har fått en femte statsmakt Influensere inntar den politiske arenaen. Podkaster og TikTok-format endrer valgkampens dynamikk, og utfordrer medienes tradisjonelle rolle.
Hun ble kastet ut av studio, men vant kanskje likevel «I en medievirkelighet der småpartier kjemper om sekunder med sendetid, kan selv et totalhavari fungere som katalysator for oppmerksomhet», skriver Andreas R. K. Jacobsen.
100 mill. i omsetning og Gullruten på hylla – nå utvikler ANTI sesong to ANTI passerer 100 mill. i omsetning og bygger videre på Gullruten-suksessen «Rekviem for Selina».
Genial eller bortkastet? «Hvis det er noen som bommer grovt her, er der Ståle Lindblad», skriver Ole Christian Apeland.
Erlend Mørch åpner NRKs valgkampdekning I dag er det premiere på «Mørch og makta» i NRK Radio. Med det er NRKs valgkampdekning i gang.
Mener Fornes og andre «superbrukere» definerer tonen på LinkedIn Egil Kristensen er ikke spesielt begeistret for LinkedIn. Mandag møtte han Fredrik Fornes til debatt på NRK.