Ekspert om Høyres strategi: – De sier to ting samtidig FrP har passert Høyre på målingene. Hvordan kommuniserer de to partiene ulikt?
Oslo har blitt farget rosa i Squid Game-kampanje Oslo har blitt rosa med en massiv kampanje for Squid Game, men ikke alle lar seg imponere. Filmforsker mener markedsføringen skaper et paradoks.
ANTI har laget serie for NRK – har vekket interesse i utlandet Lager dramaserie om rosablogger fra Nord-Norge.
Fikk suksess med «God Natt Gaza» På bare én måned har barneboken blitt en bestselger. Suksessen er et resultat av et tett samarbeid mellom Plan Norge, Bureau og Megafon Forlag.
Blir ny kommunikasjonssjef i FN-sambandet Nina Stensrud Martin har bred erfaring innen kommunikasjonsfeltet, blant annet som journalist, programleder, sjefredaktør og partner i produksjonsbyrå.
Carina Olset Hovda blir programleder under ski-VM PR-rådgiveren er et kjent fjes fra tiden i NRK, og skal tilbake på skjermen når VM er i gang.
Kritiske til Nidar-avtalen: – Overrasket over at det ikke har kommet før Langrennslandslaget har fått godteriprodusenten Nidar med på sponsorsiden. Flere mener det er problematisk.
Kritisk til mediehåndteringen: – Bør ha en strategi som alle skjønner NRK-kommentator Jan Petter Saltvedt mener Fotballforbundet har mistet kontrollen når stjerner som Erling Braut Haaland og Caroline Graham Hansen ikke stiller opp for pressen.
Uenig om politisk retorikk: – Kan være ødeleggende for demokratiet Torbjørn Røe Isaksen og Janne Haaland Matlary møttes i Dagsnytt 18-studio mandag kveld.
Svein Tore Bergestuen inntar TV-skjermen som Linn Skåbers PR-rådgiver i «Hjerte til Hjerte»: – Vanskelig å holde seg alvorlig Hadde PR-krisen vært ekte, ville Bergestuen rådet henne til å gå i terapi og bytte bransje!
Anorak står bak kampanjen til årets TV-aksjon Denne uken gikk startskuddet for høstens store kampanje for NRK TV-aksjonen. Pengene skal gå til Barnekreftforeningen og arbeidet de gjør med familiehus nær sykehusene.
Kritikk mot Bergestuens bindinger i «Partiet»-debatten på NRK NRK kritiseres for manglende åpenhet etter at Svein Tore Bergestuens kommersielle bindinger ikke ble nevnt i en debatt om boka «Partiet». Nå raser forfatter Jørgen Gilbrant mot det han mener er uheldig skjulte interesser.
Her får Oakley gratisreklame av Herman Flesvig på riksdekkende TV NRK erkjenner at de kanskje burde ha bedt ham velge et annet plagg, da logoen ble litt for fremtredende på statskanalen.
TikTok-konto går viralt: – Hvis jeg ler, kommer jeg til helvete Reaksjonene er delte – noen synes innholdet er på kanten, mens andre finner det hysterisk morsomt.
Ekspert om NRKs Strømøy-håndtering: – Et mislykket forsøk på å skjerme ledelsen Da nyheten om at den kjente programlederen var ferdig i NRK sprakk, svarte ikke ledelsen på spørsmål fra pressen.