Stian Lyberg er ny Publicis MSL-sjef Publicis har funnet sin nye leder for sitt PR-byrå i den erfarne byråmannen Stian Lyberg.
Haakon Dahl slutter i Publicis og Kitchen etter 28 år Vil bruke resten av karrieren sin utenfor Publicis.
Publicis søker kunde uten budsjett Alle medarbeiderne i Publicis Norge skal finne én felles hjertesak, som de skal jobbe for helt gratis.
Bertel O. Steen og Stellantis har valgt Publicis Kitchen som sitt nye reklamebyrå Bertel O. Steen samler åtte bilmerker hos Publicis.
Hundretusener dagsverk borte: Men bransjen vil ikke snakke om hvorfor Særlig sykefraværet blant kvinner stiger.
Usikkerhet, kutt og tregt marked. Dette er status for reklamebransjen Giganten NoA har kuttet ti prosent av de ansatte i Norge.
Publicis-ansatt ble møtt av røyklukt – nesten hele byrågruppen har hjemmekontor – Brannen blusset opp i løpet av natten og vi var bekymret fram til vi fikk melding om at brannen er under kontroll og at det er mindre røykutvikling.
Dette byrået har halvvert antall Cannes-bidrag i år – Nåløyet i Cannes er ekstremt trangt, så vi sender kun det vi mener kan overleve juryer av de beste bransjehodene i verden, sier reklame-sjefen i ANTI.
Siri Platou starter året med ny jobb i Publicis-huset Skal lede Publicis-huset sin satsing på innholdsmarkedsføring og sosiale medier.
Geelmuyden Kiese og Hill+Knowlton ble tatt på fersken av Arbeidstilsynet: Dette har de lært av tabbene Etter at Arbeidstilsynet i 2018 og 2020 fant flere lovbrudd hos profilerte PR-byråer, sier bransjen de har ryddet opp i bruken av arbeidsavtaler med «særlige uavhengige stillinger», som ikke gir ansatte rett på overtidsbetaling.
Reklamebransjen om 2023: TRY må kutte og NoA varsler «tilpassninger av organisasjonen» Reklamebransjen forbereder seg på tøffere tider i 2023.
Publicis Group har avsluttet all virksomhet i Russland Byrågruppen gjør tiltak for å sikre de ansatte i Russland en trygg fremtid.
Publicis henter talenter fra utlandet: – Den norske talentbasen er ikke utømmelig Utvider bredden med utenlandske ansettelser, mens norske byråansatte sjeldnere ønsker utenlandsopphold over tid: – Nysgjerrighet og åpenhet er avgjørende for vår utvikling.
Publicis lanserer «Work Your World»: – Dette tar begrepet «hyttekontor» til nye høyder – Vi har jobbet hardt med å finne ut hvordan vi kan gjøre «hybridverdenen» til en mulighet for alle.