Podkasten «Smart Forklart» når 100 episoder I sommer introduserer de kortere episoder for å holde lytterne oppdatert med fakta i en lett tilgjengelig form.
TRY med ny podkast for Forsvarsdepartementet Dette er andre gang på kort tid at lydformatet tas i bruk for å formidle større statlige dokumenter. Den første var forsvarskommisjonen.
– Det er her jeg finner gullet Apriils kreative leder bruker tiden i Cannes til å bli inspirert og lage podkast.
Podimo utvider humorsatsingen – Fladseth og Josef skal snakke om mannsrollen – Menn henger seg over en lav sko, vi er på bunnen av alle utdanningsstatistikker og vi sliter mer psykisk enn noen gang. Selvfølgelig må vi lage en podkast om mannen i 2024.
Markerer 200 podkast-episoder med å fylle The Hub til livesending Høyre-leder Erna Solberg, Statkraft-sjef Birgitte Ringstad Vartdal og komiker Else Kåss Furuseth er blant gjestene når Petter A. Stordalen og Per Valebrokk fyller The Hub til livesending av Stormkast, næringslivspodkasten som produseres av Storm.
Har tapt 100 millioner kroner på podkast-satsing på tre år Driftsinntektene øker, men det gjør også underskuddet for Schibsteds podkast-satsing.
Rapport sier stadig færre vil betale for podkast: – Kjenner oss ikke igjen Avviser at det er mindre interesse for å betale for podkaster i Norge.
Jubileumssesong for Bloggerne og fem nye profiler Denne høsten kommer «Bloggerne» tilbake og feirer den 20. sesongen av den populære dokusåpen.
Tina Bru om podkast-suksessen: – Kunne aldri vært drevet av kommunikasjonsavdelingen Høyre-politikeren mener den jordnære stilen i podkasten «Stortingsrestauranten» er grunnen til at de har lyttere.
Annonsering i podkast: Dette grepet kan holde på lytterne Cornelia Bull er overbevist om at podkast egner seg svært godt for annonsering. Men da må flere ting gjøres riktig.
TRY og Morgenlevering ville nå én spesiell gruppe. Da gjorde de dette Valgte blant annet lydmediet for å øke folks kjennskap til merkevaren.
Historisk podkast om historisk forsvarsløft Regjeringen har for første gang publisert en Stortingsproposisjon som podkast.
Mediebarometeret viser nedgang i første kvartal – Den totale reklameomsetningen som går via mediebyråer er redusert med 5,4 prosent sammenlignet med samme periode i fjor, sier Camilla Gåre, daglig leder i Mediebyråforeningen.
Strømsnes Røe lanserer europeisk masterclass for radio Kurskonseptet er myntet på den internasjonale radiobransjen.
Dette synes «Årets Influenser» bransjen må bry seg om – At så mange kaster bort muligheten, syns jeg er utrolig.