Sophie Elise lanserer ny podkast hos Podme Mandag 1. desember er det premiere på «Sophie leser», en ny podkastserie fra Podme hvor influenseren møter noen av sine favorittforfattere til samtaler om bøker, følelser og de store spørsmålene i livet.
Schibsted Media fullfører oppkjøpet av Podme Schibsted Media kjøper ut minoritetseierne i Podme og sikrer full kontroll over podkasttjenesten for videre vekst i Norden.
Partnerstudio lanserer podkast med Kondomeriet: – En våt drøm I dag lanserer Kondomeriet «Puteprat» – en ærlig og filterløs podkast som tar dine spørsmål rundt sex og samliv på alvor.
Martina Göransson blir administrerende direktør i Podme Martina Göransson blir administrerende direktør for strømmetjenesten og podkastprodusenten Podme, og tar dermed over ledelsen etter Johan Strömberg. Hun kommer fra stillingen som COO i Schibsted Marketplaces.
Har tapt 100 millioner kroner på podkast-satsing på tre år Driftsinntektene øker, men det gjør også underskuddet for Schibsteds podkast-satsing.
Podme-sjefen om gigantunderskudd: – Økningen i kostnadene er derfor som forventet – Podme er en viktig strategisk satsing i Schibsted
Knallrøde tall tross kjendisbonanza i Podme Har 547 prosent vekst i inntekter, likevel har de blodrøde tall.
Prisbelønt produksjonsselskap satser på podkast Podkast-satsingen til Teddy ledes av Magnus Nome og Olav Haraldsen Roen.
ANTI lager podkast med Catrin Sagen «Vendepunktet» er en ny podkast-satsning som følger personer gjennom store endringer i livet.
Ny Nordea-podkast avslører frekke svindelmetoder En del av Nordeas interne podcastsatsing: – Mål om å kunne produsere mest mulig selv.
Podimo kom seg over radaren med «creepy» kampanje – Vi lyktes med å differensiere oss og komme over radaren. Vi har jobbet bevisst i alle kanaler og med å lage konsekvent kommunikasjon, sier Fride von Porat i Podimo.