KK ut mot Power-reklame: – Aldri gitt tillatelse til dette Power bruker KK-journalister for å selge hårverktøy – med overskriften «Journalist i sjokk over dette produktet». Nå reagerer KK, og sier de aldri har gitt tillatelse til den overdrevne bruken av KK i Powers markedsføring. Presseekspert mener de har seg selv å takke.
Felleskjøpet ruller ut «Klar, ferdig, så»-aksjonen: deler ut 30.000 settepoteter Mandag morgen startet Felleskjøpet årets «Klar, ferdig, så»-aksjon på Oslo S. I en tid med økt uro om matberedskap, håper de å engasjere flere nordmenn til å dyrke selv – en bøtte og en potet av gangen.
Slik ble Kreftforeningen best i landet på pressearbeid De har bygget en presse-kultur på journalistiske prinsipper – og får betalt i spalteplass.
Nå sier politiet takk og farvel til X: – Gikk på tilliten I over et tiår var Twitter en effektiv kommunikasjonskanal for politiet. Med Elon Musks inntog endret alt seg. Nå logger politiet av for godt.
Politi og presse i hele Norge bruker nå nytt kommunikasjonssystem – En merkedag, sier kommunikasjonsdirektøren i Politidirektoratet.
Drapsbølgen setter lokalsamfunnet på prøve – Dette tilfellet ble spesielt på grunn av den allerede høye forekomsten av drap på nyåret. Mediedekningen, både lokalt og nasjonalt, var enorm
Follobanen: Da Bane NORs kommunikasjon gikk av sporet Det gikk ikke på skinner da Follobanen skulle åpne – det følte kommunikasjonsavdelingen i Bane NOR både på kropp og sjel.
SVs kommunikasjonssjef går til Statnett Etter over ni år i SV går Siri Gjørtz over til Statnett, der hun blir kommunikasjonssjef for presse.