Seen lanserer global Formel 1-kampanje Det norske teknologiselskapet Seen har inngått et samarbeid med Ferrari og Shell i forbindelse med en ny global Formel 1-kampanje.
Seen er i krise: Stor usikkerhet om driften kan fortsette Trenger penger, om ikke er det slutt i år, står det i papirene. – Så dramatisk er det ikke, mener gründeren.
Seks norske nominasjoner til «Internett-Oscar» Flere norske byråer og aktører kan hente hjem internasjonal heder når Webby Awards – omtalt som «internettets Oscar-utdeling» – snart skal kåre årets beste digitale arbeider.
Europris med personalisert bursdagshilsen Europris-kunder får nå både bursdagshilsen og bursdagsgave.
E-posten som tikket inn skapte kaos for den norske grunderen: – Jeg har ikke skjønt før hvor stor ære det er å havne på denne listen – Det første jeg gjorde var å ringe mamma.
Sender personlig julehilsen til alle bedriftskunder Kampanjen for Telenor er gjort i samarbeid med SEEN og NewsLab.
DNB ble den store vinneren på ANFOs Martech Awards Stakk av med hele fire gull på tidenes første Martech Awards.
Norsk teknologi vekker oppsikt i den svenske valgkampen – Mange har tatt kontakt for å takke oss for filmen. Usedvanlig faktisk, og jeg tror det er fordi de føler at vi har gjort en innsats for å gi dem en personlig film
SpareBank 1 Kreditt har lansert personaliserte filmer – Vi vil fortsette å samle inn data og innsikt om hvor effektive disse filmene er for kundene, og det vil legge et videre grunnlag for hvordan vi velger å kommunisere med kundene i fremtiden, sier Partneransvarlig i Sparebank 1 Kreditt.
Zaineb Al-Samarai er blant landets mektigste under 40 Kommunikasjonsbransjen er representert på Kapital liste over de nye stjernene i norsk næringsliv.
SEEN henter 18 millioner for å ekspandere – Åpner kontor i Sverige Investeringsselskapet Datum kommer inn som ny storaksjonær i selskapet.