Reklameeksperten ler av partienes slagord foran mandagens valg: – Ønsketenkning og fjas Reklameekspert sier at de beste slagordene er som poesi. Men han er ikke imponert over de norske partienes slagord.
Dette blir spesielt viktig for SVs kommunikasjon i valgkampen – Valgkampen vil i stor grad handle om å synliggjøre at det betyr noe hvem som styrer i kommuner og fylker rundt om i landet, sier Siri Gjørtz
SVs kommunikasjonssjef går til Statnett Etter over ni år i SV går Siri Gjørtz over til Statnett, der hun blir kommunikasjonssjef for presse.
Brunch står bak SVs nyeste kampanje - spiller på «pappa-humor» – En direkte konsekvens av at det stadig blir flere fedre i Brunch, sier daglig leder.
Stortingsrestauranten: – Vi har avvist ganske mange kjedelige tema fra Høyres kommunikasjonsavdeling De fleste politiske partier har nå sin egen podkast i en eller annen variant. Men hva får egentlig politikerne ut av å ha podkaster?
Dette sier de andre partiene om Vedums PR-nekt – Han får mye oppmerksomhet om noe som ikke vil forandre noe som helst.
SV-topp fortsatt kritisk til Søviknes-avtale Selv om Frp-topp Terje Søviknes ikke lenger skal drive lobbyvirksomhet for laksenæringen, mener SVs Torgeir Knag Fylkesnes at han har en uheldig dobbeltrolle.
Ap og SV reagerer på Søviknes' rolleblanding Var konsulent for Eide Fjordbruk samtidig som han drøftet lakseskatt med partifeller på Stortinget.
PR-topp mener Tajiks håndtering står til stryk: – Tajiks politiske karriere er over – I dette tilfellet gir jeg Tajik terningkast 1 fordi hun aldri har klart å forklare, bare bortforklare hva disse sakene handler om, sier Hans Geelmuyden.
Petter Eide satt på Stortinget fram til i fjor høst – Nå har han meldt overgang til PR-bransjen Med en ny regjering og nytt Storting, opplever vi stor pågang fra bedrifter som vil forstå de nye landskapet og hvordan de skal navigere det, sier hans nye sjef.
«Kjære Danmark: Vi prøvde» SV svarer på dansk forside med frekk annonse Mener dansk avis hadde presis oppsummering, vil beklage at de ikke fikk gjennomslag i regjeringsforhandlingene.
Partiene annonserte for 25 millioner i sosiale medier under valgkampen De ni stortingspartiene brukte over 25 millioner kroner på over 15.000 annonser på Facebook, Instagram og Snapchat i valgkampen 2021. 4 av 5 annonsekroner gikk til Mark Zuckerberg.
Dette sier retorikk-ekspertene om partienes slagord i valgkampen – Hovedinntrykket er at de er hjerteskjærende banale.