Design- og reklamebyrået Mos vokser Mos tar strategiske grep for å styrke sin posisjon innenfor merkevarebyggende design, og tilknytter seg både ny partner og ansatt.
Aleksander tror neste år blir «bedre enn vi fryktet» Og spår at uttrykket «usikre tider» blir en gjenganger i forbindelse med generell beslutningsvegring.
Reklamebransjen om 2023: TRY må kutte og NoA varsler «tilpassninger av organisasjonen» Reklamebransjen forbereder seg på tøffere tider i 2023.
Sølvmikk-juryen lar seg imponere av oktober-vinneren – Klarer å fornye seg uten å miste form og tone, mener juryen.
Aleksander fra Nord DDB kom på tredjeplass i «Skal vi danse»: ser flere likheter mellom dansingen og reklame-pitcher – Følelsen av å stå foran dommerne som kommer med umiddelbar tilbakemelding og folk som stemmer – det er faktisk ganske heftig.
Bufdir og Atyp ble de store vinnerene på årets Mediaforum Sikret seg to av fire gull. Se alle vinnerene i denne saken!
Oslo Company henter prisvinnende designer – Vi har brukt et år på å finne ny designer, også viste det seg at vår mann satt rett borti gata, sier reklamesjefen.
Good Morning Naug henter erfaren designer og lærling: – Et unikt spenn Byrået henter ny senior motion designer fra Nord DDB og designlærling.
Elkjøp inngår samarbeid med Minecraft Lever inn elektronisk utstyr og få Minecoins. Målet med kampanjen er å rette søkelys på hvor viktig det er å resirkulere elektronisk avfall.
Nord DDB henter fra TV-aksjonen: – En god match for oss Guri Berndtsson Sanders blir ny rådgiver i reklamebyrået.
Nord DDB leverte de beste tallene siden 2014 – slik klarte de det Inntektene stupte i flere år. Men nå ser det stadig lysere ut for den norske virksomheten til Nord DDB.
Storytel og Nord DDB med nytt reklamekonsept: – Vil drive hele lydbokmarkedet Storytel går sommeren i møte med et helt nytt reklamekonsept laget av deres nye reklamebyrå, Nord DDB der de oppfordrer folk til å høre på lydbok overalt.
Så bra gjør Norge det egentlig i Cannes Lions Norske byråer ser på Cannes Lions som den viktigste konkurransen av dem alle. Men hvor bra gjør vi det egentlig sammenlignet med våre nordiske naboer?
Slik skal Ice nå generasjon Z Når mobiloperatøren Ice skal prøve å treffe ungdommen, lager reklamebyrået Nord DDB Oslo en kampanje om akkurat det; en markedsavdeling som jobber hardt for å treffe de unge.