TikTok Ad Award: Her er de norske nominerte De beste kreative kampanjene på TikTok i Norden skal kåres, og blant de nominerte finner vi bidrag fra TRY, Schjærven og Elg.
Usikkerhet, kutt og tregt marked. Dette er status for reklamebransjen Giganten NoA har kuttet ti prosent av de ansatte i Norge.
Se filmene her: Disse TV-reklamene glemmer vi aldri «Doffen har daua», «dumme ku!» og «schmaker godt!». Noen reklamer huskes, selv om de ikke lenger er å se på skjermen.
Raner banker for å vise hvor enkel Entur-appen er i bruk Til å planlegge fluktruten benytter hjernen, spilt av Bjørn Skagestad, Entur-appen.
Teknisk feil gjorde at Trigger ikke fikk kjempe om gullkontrakt Gikk glipp av kontrakt med verdi på inntil 64 millioner kroner.
Nord DDB sikret seg gullkontrakt med Visit Norway Stakk av med avtale som Trigger har hatt i flere år.
Nord DDB sikrer seg bronse-løve i Cannes Tre priser på to dager til Norge. Nord DDB sikret konsernets første løve, tross 30 shortlists.
Cannes Lions er i gang: Her er alle de norske på shortlist første dag Fem norske byrå sikret seg nominasjoner på dag en.
Den norske medaljefangsten i New York fortsetter – POL, Nord DDB og Anorak gjør det bra Fire nye medaljer til Norge.
Aleksander Hetland forlater Nord DDB – startet reklamebyrå med Petter Stordalen Aleksander Hetland starter reklamebyrået Smeh som en del av kommunikasjonshuset Storm, der Petter A. Stordalen er hovedeier.
Erik Follestad og Oscar Westerlin skal forsvare Norges ære i YouTube Works Awards I år er det første gang norske annonsører får anledning til å delta.
Årets Grand Prix-vinner kan fungere som et forbilde for alle som jobber med markedsføring Kiwi skaper full effekt med bærekraft og PHD og WAL stikker av med Grand Prix i ANFO Effekt.