Den norske medaljefangsten i New York fortsetter – POL, Nord DDB og Anorak gjør det bra Fire nye medaljer til Norge.
Aleksander Hetland forlater Nord DDB – startet reklamebyrå med Petter Stordalen Aleksander Hetland starter reklamebyrået Smeh som en del av kommunikasjonshuset Storm, der Petter A. Stordalen er hovedeier.
Erik Follestad og Oscar Westerlin skal forsvare Norges ære i YouTube Works Awards I år er det første gang norske annonsører får anledning til å delta.
Årets Grand Prix-vinner kan fungere som et forbilde for alle som jobber med markedsføring Kiwi skaper full effekt med bærekraft og PHD og WAL stikker av med Grand Prix i ANFO Effekt.
Tok storeslem under Gullblyanten - fortsetter å vinne for resirkulering – Kampanjen har nådd millioner av mennesker gjennom sosiale medier og ført til konkrete resultater ved at over 17 tonn med gamle dingser har blitt resirkulert, sier juryleder.
Nord DDB var et byrå på kanten av stupet da Eddie tok over sjefsstolen – på fredag ble de Gullblyantens store vinnere Mistet oversikten over alle gullene de hanket inn.
Stor oversikt: Dette er Norges mestvinnende byråer Nå begynner prisutdelingssesongen. KOM24 har her forsøkt å lage en oversikt som viser hvilke byrå som faktisk gjør det best i de viktigste konkurransene år etter år.
NORD DDB og Ice stikker av med årets første Sølvmikken Januar-vinneren applauseres for at radio tar konseptet fra tv-kampanjen til Ice, og gjør det til sitt eget.
Design- og reklamebyrået Mos vokser Mos tar strategiske grep for å styrke sin posisjon innenfor merkevarebyggende design, og tilknytter seg både ny partner og ansatt.
Aleksander tror neste år blir «bedre enn vi fryktet» Og spår at uttrykket «usikre tider» blir en gjenganger i forbindelse med generell beslutningsvegring.
Reklamebransjen om 2023: TRY må kutte og NoA varsler «tilpassninger av organisasjonen» Reklamebransjen forbereder seg på tøffere tider i 2023.