Stine Bråthen ansatt som digital markedsfører i BRGN
Nå skal BRGN vokse i Oslo.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Stine Bråten har en allsidig bakgrunn fra mote og PR – og er et perfekt tilskudd til teamet i BRGN. Nå styrker vi posisjonen i Oslo på markedsavdelingen for videre vekst i 2023, sier Trine Midtun, markeds- og kommunikasjonssjef i BRGN i en pressemelding.
Bråthen skal jobbe som showroom assistant og Digital Markedsfører på Oslo-kontoret.
– For at en merkevare skal lykkes i dag tror jeg først og fremst det er ekstremt viktig at de som jobber med merkevaren er dedikert og selv har tro på den. Ikke minst, at de evner å kommunisere dette ut. Autentisitet og autentisk innhold blir viktigere og viktigere, i en ellers så overfladisk digital verden, sier hun og legger til;
– Med mer nettshopping og et høyt press av markedsføring og reklame i alle kanaler, tror jeg også at forbrukerens meninger og anmeldelser av produktene er ekstremt viktig for å bygge en sterk merkevare.
Det norske motemerket BRGN AS ble grunnlagt i 2015 av Ros-Mari Tobiassen Gaundal og Karine Trellevik Lunde.
Deres tekniske og vanntette produkter, designet for en funksjonell og urban livsstil, selges nå av over hundre forhandlere fordelt på Norge, Tyskland, Frankrike og Storbritannia i tillegg til to egne konseptbutikker i Oslo og Bergen.
BRGN satte ny omsetningsrekord i 2021, på hele 25.8 MNOK. Opp fra 16. MNOK i 2020.