Kommersiell direktør Chris Tallerås Steen i Aller Media er på jakt etter flere hoder.

Aller Media melder om vekst: Skal ansette ni stykker

Melder om kraftig vekst.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Vi er i fremgang – og vi ser at vi lykkes med både tradisjonelle og nye inntektsstrømmer. Det skyldes først og fremst bunnsolid innsats fra det gode redaksjonelle og kommersielle laget i Aller – og nå legger vi lista enda høyere, sier Chris Tallerås Steen, kommersiell direktør i Aller Media i en pressemelding.

– Vi skal bli bedre

De skal vokse med ni nye stillinger fremover. Fire strategiske konsernkundeansvarlige, en salgssjef, en publiseringsansvarlig, to Key Account Managere og en innholdsprodusent står på ønskelisten. Totalt ni stillinger.

– Vi skal bli bedre, vi skal løfte kundene våre enda mer – og derfor skal vi ha om bord flere folk for å gjøre jobben, sier Tallerås Steen i pressemeldingen.

Hun sier i samme pressemelding at det er gledelig å se at tilliten til redaktørstyrte medier er økende.

– Økt tillit gir også økt kommersiell verdi, peker hun på.

Aller Media holdt innovasjonstakten høyt i hele coronaperioden. Ett av flere tiltak var digitale «pop-ups».

Løfter og inspirerer

– Kulturbygging er høyt prioritert hos oss. Vi skal være blant de beste på å ivareta og utvikle våre ansatte, sier Tallerås Steen i pressemeldingen.

Hun opprettet raskt et eget kulturråd da pandemien traff. De digitale «pop-upsene» der de ansatte byr på opplevelser for kollegaene sine gjennom Teams-ruta er spesielt populære.

– Det er både vinkurs og aksjetips, treningstips og samlivsråd. Folk løfter og inspirerer hverandre. Dette gir enormt mye samhold, engasjement og arbeidsglede, sier hun.

Powered by Labrador CMS