Når en kundeservicemedarbeiders varierte hverdag blir sett gjennom et barns øyne, blir historien nokså heftig.
Når en kundeservicemedarbeiders varierte hverdag blir sett gjennom et barns øyne, blir historien nokså heftig.

Ny kampanje løfter frem Ifs kundeservicemedarbeidere

– En feiring.

Publisert

I fjor lanserte If sitt nye kundeløfte «Ved din side». Nå er det tid for vise frem hva dette virkelig betyr. Fem år på rad har If vunnet Norges viktigste kundeservicepris, KSindeks fra Kantar, og dette er i fokus i den nye kampanjen fra forsikringsselskapet.

- Når vi vinner fem år på rad er det ikke noen tilfeldighet. Det synes vi fortjener litt ekstra oppmerksomhet, sier Sumit Malhotra, Head of Brand, Marketing and Communication hos If i en pressemelding.

En kundeservicemedarbeider har en svært variert hverdag med et utall oppgaver. De kan spenne fra å gi råd rundt forsikringsprodukter, til å hjelpe biler på veien etter en utforkjøring og til å skaffe folk nytt bosted etter en husbrann, for å nevne noe.

Dette blir fortalt gjennom et barns fantasiverden, og da blir dette ganske heftige historier.

Kampanjen er utviklet internt hos If med et tverrfaglig kommunikasjonsteam, ledet av Ifs internbyrå IfCA med kreativ leder Anett Thulin Røkke.

- Kampanjen er også en feiring og en forhåpentlig morsom måte å fortelle en historie om servicen vi gir våre kunder hver eneste dag, sier Røkke.

Produksjonsselskap for filmen er Einar Film og regissør er Stian Johanssen.

Powered by Labrador CMS