PowerOffice hyller helter med nytt filmkonsept.

PowerOffice med nytt filmkonsept: Hyller helter

Signert Morgenstern og produsert av Einar Film og Fortellinger.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Økonomi- og regnskapssystemer er jo historisk sett ikke den sprekeste kategorien når det kommer til kommunikasjon, så nok en gang må vi berømme PowerOffice for å gå utradisjonelle veier, sier kreativt team i Morgenstern, Torkild Jarnholt og Bjørnar Buxrud i en pressemelding.

Regnskapssystemet PowerOffice er denne uken på lufta med nytt filmkonsept.

– Vi ønsker å hylle bedriftens kanskje aller største helter, nemlig de som holder i økonomi og regnskap, sier direktør for forretningsutvikling i PowerOffice, Nebojsha Mihajlovski.

Satser på annerledes kommunikasjon

Reklamebyrået Morgenstern står bak kampanjen som er produsert av Einar Film og Fortellinger med Ola Narum Berg som produsent og Stian Johansen på regi.

Det er ikke første gang PowerOffice går på med en kampanje som skiller seg ut i kategorien. De siste fem årene har Bodø-selskapet satset stort på å lage annerledes kommunikasjon. Dette har bidratt til rekordresultater og flere utmerkelser i blant annet Anfo Effekt.

– Vi har stor tro på bruk av kreativitet også i B2B-segmentet. Selv om superheltene er nye, er strategien fremdeles den samme.

PowerOffice har allerede en sterk merkevare blant regnskapsførere, og er rangert som systemet med de mest fornøyde brukerne av Regnskap Norge.

– Det føles ikke som en overdrivelse å kalle det for Norges supreste regnskapssystem, sier rådgiver i Morgenstern, Nikolai Nordan Riibe.

Morgenstern-teamet består av Anita Nørsett Dahl som prosjektleder, Nikolai Nordan Riibe som rådgiver, Per Scavenius som medierådgiver og kreativt team Torkild Jarnholt og Bjørnar Buxrud.

Powered by Labrador CMS