Henrik Flateland har lang fartstid i mediebransjen. Tidligere i år lanserte han et nytt norsk selskap spesialisert på spillmarkedsføring. Nå inngår han samarbeid med Bidstack.

Tar spillmarkedsføring til nye høyder 

Bidstack inngår samarbeid med AtPlay for det nordiske markedet. 

Publisert Sist oppdatert

Bidstack har inngått et nytt strategisk partnerskap med AtPlay, hvor AtPlay blir forhandler for Bidstacks in-game annonseprodukter på det nordiske markedet.

Bidstack har drevet innen in-game annonsebransjen siden 2017 og gir AtPlay tilgang til over 400 videospill og mer enn 100 millioner månedlige aktive brukere. 

Bidstack har levert prisbelønte spillkampanjer for merker som Pizza Hut, OneFootball, Marriott Bonvoy og Paco Rabanne. 

Atplay ble lansert tidlig i 2023 som en dedikert medievirksomhet som er helt fokusert på spillmarkedsføring. 

Det nordiske markedet har stor innflytelse i spillbransjen, med studioer som King, Mojang og EA Dice som produserer noen av verdens største titler, inkludert Candy Crush, Minecraft og Battlefield.

To av tre personer i Skandinavia spiller nå videospill, noe som gjør det til en attraktiv kanal for annonsører som ønsker å engasjere sin målgruppe.

Når AtPlay bygde plattformen sin, var Bidstack nummer én på shortlisten over potensielle in-game partnere. 

– AtPlay hjelper merkevarer med å nå spillere gjennom engasjerende markedsføring og har etablert en sterk plattform med den beste teknologien og premium partnere for å levere trygge og effektive kampanjer i og rundt spill, sier Henrik Flateland, grunnlegger av AtPlay i en pressemelding 

Powered by Labrador CMS