Annonsering i podkast: Dette grepet kan holde på lytterne Cornelia Bull er overbevist om at podkast egner seg svært godt for annonsering. Men da må flere ting gjøres riktig.
Inzpire.me teamer opp med Snapchat Vil gjøre det enklere for annonsører å samarbeide med Snapchat-profiler i Norden.
Advokatfirma med reklamestunt: – Det var en frekkis Advokatfirmaet Økland rettet et stikk mot bransjekollegaene i Schjødt gjennom en annonse i Dagens Næringsliv.
TikTok i Norge: Dette kan det bety for annonsørene TikTok skal komme nærmere og bli mer tilgjengelig for norske annonsører. Hva kan det bety?
Feirer 20 år med Facebook: – Har snudd om på bransjen Hvordan har byråene tilpasset tilnærmingen til Facebook gjennom årene?
Google sier opp flere hundre annonseselgere Tek-giganten skal erstatte annonseselgere med kunstig intelligens.
YouTube senker hastigheten for de med annonseblokkering Tar grep mot det de mener er brudd på retningslinjene til plattformen.
Tar spillmarkedsføring til nye høyder Bidstack inngår samarbeid med AtPlay for det nordiske markedet.
– Kan ikke kalle oss veteraner, men vi har fått til mye Sivert Ridderseth mener potensialet for markedsføring på LinkedIn er større enn mange innser.
Forbrukerrådet: – Håper ikke internett blir en eneste stor betalingsmur Fagdirektøren i Forbrukerrådet er tydelig på hva han mener om Metas nye betalingsløsning.
Dette sier mediebyråene om Meta-betaling Carl-Adam Sjölander i OMD sier at de har mistenkt endringen en stund.
Dette sier advokaten om Metas annonse-grep Vebjørn Søndersrød tviler på at nordmenn er villige til å betale for en mer GDPR-vennlig utgave av Facebook.
Meta-betalingen er innført: Dette sier annonsørene Norske annonsører reagerer ulikt på Metas nye betalingsløsning.
Schibsted og Polaris Media utvider annonse-samarbeid Schibsted utvider sin tilstedeværelse på det norske annonsemarkedet.
Medienes største problem er ikke Meta og Google, det er arroganse «Responsen fra Schibsted og Amedia på min kritikk av annonseproduktene de tilbyr norske annonsører forteller alt om hvorfor norske medier sliter», skriver Ståle Lindblad.